بهسازی 10 آموزشگاه در علی آبادکتول+تصویر

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول گفت: امسال 10 آموزشگاه در علی آبادکتول بهسازی و 2 آموزشگاه نوسازی و مقاوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احمدتجری مفرد در جلسه شورای آموزش و پرورش علی آبادکتول گفت: 10 آموزشگاه در این شهرستان بهسازی، یک آموزشگاه در روستای مارانکلاته نوسازی و یک آموزشگاه هم در روستای قره بلاغ مقاوم سازی شده که در سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری می باشد.

وی با اشاره به ضرورت بهسازی و فضاسازی مناسب مدارس اظهار کرد: فضاسازی مناسب در مدارس زمینه ساز ایجاد زندگی سالم و شاد برای فرزندان است.

تجری مفرد تصریح کرد: برای دستیابی آرمان های شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان آموزش و پرورش ایجاد شود.

در ادامه ی این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آبادکتول بر لزوم مشارکت خانواده ها و مسئولین در رفع مشکلات آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیربنای فرهنگ و دانش کشور است و شخصیت انسان در آغاز ورود به جامعه در مدارس و تحت آموزش مربیان شکل گرفته و رشد می یابد.

وی سعادت جامعه را در گروه رشد علم دانش دانست و خاطرنشان کرد: آموزش علم و دانش به افراد جامعه بزرگترین سرمایه گذاری یک کشور برای رشد و توسعه است که محتوای این آموزش ها برای بهره بری نیز باید با دقت نظر فراوانی انجام شود.

madares 1.jpg - 46.94 کیلو بایت


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه