دعوت از مردم شریف استان گلستان و آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

زرین نامه: دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار استان گلستان از مردم شریف استان گلستان و آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده است.

به گزارش زرین نامه؛ دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار استان گلستان از مردم شریف استان گلستان و آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده است.

انشاءالله در روز قدس دنیا خروش عظیم ملت ایران را خواهد دید و ملت نشان خواهد داد که انگیزه حمایت از فلسطین، همچنان در این سرزمین اسلامی، قدرتمند و موّاج است.

"رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان" 1- مردادماه -1393

در آستانه روز جهانی قدس به‌رسم هرساله جمعه آخر ماه مبارک رمضان مسلمانان روزه‌دار در اقصی نقاط جهان در حمایت از مظلومان فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد هیهات منا الذله سر می‌دهند.

نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی رحمه الله علیه یادگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی برای بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل ددمنشی هامی باشد.

روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسدکه وجدانهای آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است، کشتاری بی رحمانه علیه مردم مظلوم غزه که نشان از درماندگی صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مردم بی دفاع غزه است.

این روزها مردم مظلوم فلسطین در ماه مبارک رمضان زیر آتش و گلوله رژیم صهیونیستی هستند اما مجامع بین‌المللی هیچ نوع واکنشی به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس ندارد و صهیونیست‌ها با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها به کشتار خود در فلسطین ادامه می‌دهند.

ملت شریف ایران با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، با قدم های مستحکم و شعارهای کوبنده و پرشور تنفر خود را از این رژیم و جنایات مستکبران و صهیونیست‌ها اعلان داشته  و حمایت خود را از همه مظلومان جهان به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و بدانند که نفسهای رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است.و ان شاءالله نابودی آنها به زودی در سراسر جهان به نمایش در خواهد آمد.

از مردم مسلمان، انقلابی و روزه دار استان گلستان بخصوص خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون، فرهنگیان، کارگران و کارکنان ادارات و ارگانها، بازاریان، بسیجیان و همه اقشار و اصناف مختلف دعوت کرده تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی و مردم عدالت خواه جهان و رهایی و آزادی قدس شریف،شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند.ان شاءالله خداوند متعال در این راه یاری امان نماید.

والسلام علیکم

2 - مرداد - 1393

ستاد اکران کنندگان مردمی فیلم های عمار در استان گلستان

دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار-دفتر استان گلستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه