رزمایش بصیرت حسینی با حضور 3500 بسیجی در علی آباد کتول برگزار می شود

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد کتول گفت: رزمایش بزرگ بصیرت حسینی ششم و هفتم دی ماه، همزمان با نواحی سراسر استان گلستان، در شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، سرهنگ سیدعلی موسوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد کتول در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: رزمایش بزرگ بصیرت حسینی در تمامی استان های کشور بنا به تاریخ های پیشنهادی برگزارمی شود، که تاریخ پیشنهادی این رزمایش در سطح نواحی استان گلستان ششم و هفتم دی همزمان با هفته بصیرت می باشد.

وی اظهار داشت: شهرستان علی آباد کتول با 18 دسته واکنش سریع بعد از گرگان با 25 دسته و گنبد با 20 دسته واکنش سریع به لحاظ تعداد دسته ها، سومین ناحیه برگزار کننده رزمایش در استان می باشد. طبق جلسات و کارگروه های برگزار شده در سطح استان و جلسات شورای تامین شهرستان تمهیدات لازم برای اجرا و پشتیبانی از این برنامه بزرگ نظامی و فرهنگی برنامه ریزی شده است.

موسوی تصریح کرد: روز چهار شنبه، ششم دی تمرین های تکنیکی و تاکتیکی و برنامه های خاص و پیاده روی را برای 18 دسته واکنش سریع گردان بیت المقدس خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هفتم دی روز اصلی اجرای رزمایش بصیرت حسینی است، افزود: صبح پنج شنبه گردهمایی بزرگ 3000 تا 3500 نفری را با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران بسیجیان، ائمه جمعه و جماعات و اعضای شورای تامین شهرستان و همچنین گردان های عاشورا، امام حسین، الزهرا و دسته های واکنش سریع در مصلی امام رضای شهرستان علی آباد کتول خواهیم داشت.

فرمانده سپاه علی آباد کتول ادامه داد: بعد از سخنران شهرستانی و اجرای برنامه صبحگاه در مصلی، با اعلام رمز رزمایش از سوی سردار فضلی عملیات واکنش سریع، امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن در محل های تعیین شده انجام خواهد گرفت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه