توسعه علی آبادکتول در گرو همدلی مردم و مسئولین/ پتانسیل های فراوانی داریم

مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول گفت: علی آباد کتول با قابلیت ها و پتانسیل ها فراوان در زمینه گردشگری، اقتصادی و منابع انسانی آماده توسعه و تحولی بزرگ است که این مهم تنها با همدلی و برنامه ریزی کارشناسانه محقق خواهد شد.

محمد صادق سالاری مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول در حاشیه تور یک روزه خبرنگاران به این شهرستان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: اولین تور رسانه ای حوزه مشاوران جوان شهرستان علی آباد کتول با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این شهرستان با حضور 42 نفر از خبرنگاران رسانه های سراسری و استانی برگزار شد.

وی با قدر دانی از از حضور خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: همراهی و همدلی خبرنگاران و مسئولین دستگاه های اجرای و مشارکت مردم در برنامه ریزی ها و تحقق اهدافی که با خود توسعه و تحول را به همراه داند، یاری بخش دولت تدبیر و امید خواهد بود.

سالاری با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان و نهفته علی آبادکتول تصریح کرد: هیچ واژه ای نمی تواند زحمات خبرنگاران را جبران کند اما امیدوارم این تور یک روزه و گردش در شهرستان علی آباد کتول بتواند مقدمه تعامل و همکاری دربخش های مختلف را به وجود بیاورد.

مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول خاطر نشان کرد: تور رسانه ای حوزه مشاوران جوان فرمانداری در فصل های آینده با کیفیت بیشتر و بصورت تخصصی تر در زمینه معرفی توانمندی های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری برگزار خواهد شد که امیدواریم زمینه ساز توسعه، پیشرفت و معرفی علی آبادکتول به مردم استان و کشور باشد.

برای مشاهده "گزارش تصویری از تور رسانه ای خبرنگاران در علی آبادکتول" اینجا کلیک کنید.


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه