ورود خیرین در هر برنامه‎ای مشکلات آن بخش را کاهش می‎دهد

زرین نامه: فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول گفت: خیرین در هر برنامه‎ای که وارد می‎شوند، مشکلات آن بخش راحت‎تر حل شده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی‎اکبر کی‎پور بعد از امروز در جمع اعضای مجمع خیرین سلامت و مدیران ادارات شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: خیرین با نیت خدا برای کمک به خلق خدا کمک می‎کنند و پشتیبانی برای جامعه کم درآمد و افراد کم‌بضاعت هستند.

وی تصریح کرد: خیرین خلاهایی رو پر می‎کنند که یا در توان دستگاه‎های اداری نیست یا حل آن مشمول زمان خواهد شد.

کی‎پور در خصوص اهمیت مجمع خیرین سلامت گفت: در دوره‎ای که هزینه‎های پزشکی روز به روز افزایش می‎یابد و به علت روزافزون شدن خدمات پزشکی و فناوری‎های جدید که مستلزم صرف هزینه‎های بالا است، کمک‎های مجمع سلامت بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول ادامه داد: با تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان امید است فعالیت های خیرین عزیز با ساماندهی و سرعت و دقت بیشتری مشکلات بخش بهداشتی و درمانی حل شود.

وی در خصوص تجهیز بیمارستان بقیه‎الله الاعظم شهرستان علی‎آبادکتول بیان داشت: در بازدید هیئت سرمایه‎گذاران بخش گردشگری، از جنگل و آبشار کبودوال، استقبال خوبی داشتند و قرار است طرح خود را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تحویل دهند و در صورت تصویب این برنامه به سرعت اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول بیان کرد: در مجمع خیرین کشور، دستگاه‎ها و تجهیزاتی که بعضا زیر 10 سال عمر دارند را این مجمع از بیمارستان‎های در حال نوسازی جمع‎آوری کرده و به مناطق محروم می‎برند، در بازدید از بیمارستان بقیه‎الله الاعظم شهرستان علی‎آبادکتول، در باب تجهیز این بیمارستان با دستگاه‎های اهدایی از سوی مجمع کشوری و تبدیل آن به قطب درمانی استان در یک یا دو رشته پیشنهادات خوبی ارائه دادند که در حال پیگیری هستیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه