همایش و رزمایش بصیرت حسینی در استان گلستان آغاز شد

زرین نامه: همایش و رزمایش بصیرت حسینی با هدف بیم آفرینی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان ساعت 8 صبح امروز در گلستان اغاز شد .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه نینوا و فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) استان گلستان در مراسم افتتاحیه این همایش و رزمایش که با حضور نمایندگان سازمان بسیج مستضعفین کشور در سپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت : این همایش و رزمایش با هدف ارتقا جنبه رزمی و امادگی دفاعی بسیجیان استان و دفع خطرات احتمالی از کوی و برزن انجام می شود و ان شاء الله در این همایش همگان قدرت بسیجیان و آمادگی این سرمایه های واقعی نظام را خواهند دید .

بابایی اذعان داشت: پیام این همایش و رزمایش برای دشمنان ما بیم آفرین است چرا که بسیج بعد از انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزشها حضور داشته و دشمن ما همواره از قدرت بسیج بیمناک است .همچنین پیام این همایش و رزمایش ایجاد شور و نشاط در بسیجیان و طراوتی است که وجود این شجره طیبه نظام را در بر گرفته است . امروز شاهدیم که بسیجیان ما با شنیدن عنوان رزمایش پای کار آمده و آمادگی خود را برای دفاع از حریم ولایت آماده کرده اند و این نشان می دهد بسیج در قشر جوان و بانشاط کشور جایگاهی بزرگ و رفیع دارد .

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) افزودند : در برنامه های امروز سازماندهی و توجیه نیروهای بسیجی را داریم و افراد با تاکتیک ها و برنامه های مدنظر از لحاظ تئوری توجیه می شوند و تمرین صامت دفاع از کوی و برزن و حرکات پیاده روی و تاکتیکی شبانه را امتحان می کنند .

ایشان اظهار داشت: این برنامه در سراسر استان اجرا می شود و 14 ناحیه مقاومت بسیج در 14 شهر استان وظیفه هماهنگی و ساماندهی این همایش و رزمایش را بر عهده دارند .

بابایی گفت: امروز دسته های واکنش سریع گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت با وظایف خود اشنا می شوند و بقیه گردانها فردا کار خود را آغاز می کنند .

ایشان در پایان خاطرنشان کرد : قرارگاه امام هادی (ع)پیگیری و پشتیبانی برنامه های تاکتیکی و رزمایش های بسیج را به عهده دارد و برنامه های روز دوم رزمایش جنبه عملی و میدانی به خود می گیرد و ان شاء الله فردا قدرت و آمادگی بسیجیان گلستان به تصویر کشیده خواهد شد .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه