انتصابات جدید در سپاه پاسداران علی آبادکتول

مراسم تودیع و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول با حضور سرهنگ رحمت اله صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی امام جمعه، احمد تجری مفرد فرماندار و جمعی از مسئولین، فرماندهان و بسیجیان پایگاه های بسیج شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محمود بیات کوهسار توسط سرهنگ صادقی به عنوان فرمانده سپاه علی آباد کتول معرفی و از تلاش و فعالیت های شبانه روزی سرهنگ علی اصغر قربانپور فرمانده سابق سپاه این شهرستان با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تشکر شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی بجای حجت الاسلام والمسلمین علیجان عین الکمالی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران علی آبادکتول منصوب شد.

با بصیرت افزایی شکرگذار نعمت ولایت باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آبادکتول در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت در زندگی گفت: بصریت نیاز تاریخ است و باید در سراسر زندگی ما جاری باشد، در غیر این صورت ضرر و زیان فراوانی را متحمل خواهیم شد.

وی اظهار کرد: ولایت چهره ای نورانی دارد که غبار فتنه دائما! در حال پوشاندن آن است و تنها راه بهره گیری از نور ولایت بصیرت در زندگی، کار و جامعه است.

موسوی اذعان داشت: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت با ایثار خون هزاران شهید بدست آمده است که باید با بصیرت افزایی شکرگذار این نعمت باشیم.

امام جعمعه علی آبادکتول افزود: ناسپاسی از نعمت بزرگ ولایت و انقلاب اسلامی، ظهور امام زمان (عج) را به تاخیر می اندازند و ممکن است با از دست رفتن این نعمت زرگ تا سال ها نتوانیم حتی الف آزادی را به زبان آوریم.

سرهنگ علی اصغر قربانپور در مراسم تودیع خود گفت: افتخار ما این است که خادم فرزندان بسیجی علی آبادکتول بوده ایم که در این راه از همکاری و زحمات همه ی همکاران خود قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: همه ی ما باید قدر لحظات و مسئولیت های خود را بدانیم چرا که تنها تا زمانی می توانیم ایده ها و اهداف خود را عملیاتی کنیم که در مسئولیت خود قرار داریم و پس از آن امکان انجام بسیاری از این امور برایمان سخت خواهد شد.

سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده جدید سپاه علی آبادکتول نیز در این مراسم بیان کرد: تفکر بسیجی راه نجات همه ی اعضای جامعه از مشکلات است که باید برای گسترش این تفکر همه ی ما تلاش کنیم.

وی افزود: پیروزی امت اسلامی در مقابل دشمنان و نظام استکبار یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که باید برای رسیدن به آن تلاش کرده و پرچم اسلام را در همه ی نقاط جهان برافرازیم.

مطالب مرتبط:

تصاویر تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه علی آبادکتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه