نباید جلوی دهان منتقدین و مخالفین را گرفت / برخی افراطیون با گیوتین بچه حزب اللهی ها را قلع و قمع می کنند

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان گفت : امروز در برخی جاها دیده می شود که برخی از افراطیون آمده اند و با گیوتین بچه حزب اللهی ها را قلع و قمع می کنند و این به صلاح نیست.

به گزارش زرین نامه ؛ رحمت الله نوروزی دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان و نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی درباره فیلتر 12 ساعته شبکه اطلاع رسانی دانا با تاکید بر اینکه منتقدین باید بر اساس واقعیت صحبت کنند ، اظهارکرد: دولت هم نسبت به منتقدین باید با خون سردی و منطق برخورد کند.

وی درادامه با بیان اینکه نباید جلوی دهان منتقدین و مخالفین را گرفت و اجازه نقد کردن نداد ، افزود : امروز افرادی که دم از آزادی بیان و اسلام می زنند نباید این چنین برخوردهایی را انجام دهند و فضای که مقام معظم رهبری فرمودند در جامعه باید حکم فرما شود و همه خطوط قرمز نظام را به درستی رعایت کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه ما برای فیلتر سایت ها نیاز به قانونی عمل کردن داریم ، خاطرنشان کرد: منتقدین باید اجازه نقدکردن داشته باشند و هم مجلس و هم دولت را نقد سازنده کنند چون نقد کردن باعث پویایی ، بالندگی و تحول در نظام می شود.

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولین نظام با کمک رسانه ها می توانند نقاطی که نقص وجود دارد را بهتر بشناسند و در صدد رفع آن نقایص برآیند ، گفت: برخی افراطیون که در فتنه 88 نقش داشته اند امروز نباید سکان دار برخی از امور شوند و بخواهند حرکت های خزنده ای برای ضربه زدن به نظام انجام دهند و این موارد باید در رسانه ها گفته شود .

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضرت آقا فرمودند فتنه خط قرمز ماست ، تصریح کرد : امروز در برخی جاها دیده می شود که برخی از افراطیون آمده اند و با گیوتین بچه حزب اللهی ها را قلع و قمع می کنند و این به صلاح نیست و باید نیرو های شایسته و معتقد به نظام و ولایت فقیه با هر گرایش سیاسی بتوانند امور اجرایی را در دست بگیرند و به مردم خدمت کنند.

وی درپایان تاکید کرد: اگر قرار است اقدام در جهت فیلتر کردن هر یک از سایت ها انجام شود باید بر پایه قانون و در چارچوب نظر هیأت منصفه مطبوعات باشد و اقدام غیر قانونی انجام نشود.

انتهای پیام/گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه