سفر یک روزه معاون محیط زیست دریایی کشور از بندرترکمن+تصاویر

پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور طی یک سفره یک روزه به شهرستان ترکمن از برنامه ها، فعالیت ها اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ این سفر یک روز با همراهی دکتر مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان و مهندس روشن معاون فنی انجام شد.

فرشچی در آغاز این سفر از محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن بازدید و از نزدیک با اقدامات و فعالیت های این اداره آشنا و سپس از آزمایشگاه مرکز تحقیقات محیط زیست دریایی شهرستان ترکمن نیز بازدید و از طرح ها و پروژ ه های در دست اقدام این مرکز مطلع شد. 

وی در ادامه به همراه مدیر کل و دیگر همراهان از مرکز پرورش ماهیان نارس خاویاری که زیر نظر مدیریت ماهیان خاویاری استان مدیریت می شود نیز بازدید کرد.

دکتر عقیلی نژاد مدیر ماهیان خاویاری استان در این سفر توضیحاتی در خصوص طرح های مطالعاتی و اقدامات پیش رو ارائه کرد و گفت: این مرکز که در خلیج گرگان مستقر می باشد بطور شبانه روز ی اداره می شود.

فرشجی در ادامه پس از بازدید کوتاه از جزیره آشوراده، در مراسم استقبال از ایرج روغنچی نیز شرکت و در بیاناتی از اقدام شایسته این فعال زیست محیطی تقدیر وتشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم فرمانداران شهرستان ترکمن و گمیشان و مسئولین محلی شهرستان نیز حضور داشتند از تعدادی از فعالان و همیاران محیط زیست نیز تجلیل شد .

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور در پایان نیز از محل شرکت تعاونی قایقرانان شهرستان ترکمن بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و امور مرتبط با این شرکت قرار گرفت.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه