برگزاری جشن میلاد شمس الشموس (ع) در حاجیکلاته+تصاویر

جشن میلاد شمس و الشموش امام رضا (ع) در زینبیه روستای حاجیکلاته شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ مراسم جشن میلاد اممام رضا (ع) با حضور اهالی و اعضای هیئت امنای مسجد جامع روستای حاجیکلاته برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر محمدی امام جماعت روستا در این مراسم به بیان فضایل اخلاقی امام رضا (ع) پرداخت و گفت: يکي از بارزترين ويژگي های شخصيتی امام رضا (ع) ارتباط عميق معنوی ایشان با خدا است که در کثرت عبادت و خويشتنداری حضرت تجلي مي نمود.

وی تصریح کرد: از ديگر ابعاد سترگ شخصيت علي بن موسی (ع) احاطه شگرف آن امام بر انواع علوم و دانش ها است تا آنجا که دشمن او، يعني مامون، از اعتراف به اين واقعيت گريزی نداشت و مي گفت:" من در زمين کسي داناتر از اين مرد سراغ ندارم".

محمدی اذعان داشت: امام رضا (ع) داناترين شخص زمان خويش بود و عالمان و فقيهان از سراسر سرزمین های اسلامی به حضورش شرفياب شده، پاسخ پرسش هاي علمی خود را مي يافتند.

اجرای برنامه بر عهده هادی مولایی بود و کربلایی احسان قاسمی نیز به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در این مراسم مدیحه سرایی کرد.

در پایان مراسم به شش نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه اعطاء شد و به اسامی علی، رضا، فاطمه و معصومه نیز جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

برگزاری مسابقه دارت بین نوجوانان و جوانان مسابقه نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

HAJIKOLAH 2.jpg - 60.66 کیلو بایت

HAJIKOLAH 4.jpg - 79.34 کیلو بایت

گزارش از هادی مولایی خبرنگار افتخاری زرین نامه

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه