جابجايي بیش از 2/5 ميليون تن كالا از گلستان به ساير نقاط كشور

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان از جا به جایی 2 ميليون و 248 هزار و 222 تن كالا توسط در 5 ماهه نخت سال 93 از این استان به ساير نقاط كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ مهدی دهقان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به استناد گزارش دريافتي از سيستم هوشمند مديريت كنترل بارنامه، ميزان 2 ميليون و 248 هزار و 222 تن بار طي 203 هزار و 997 سرويس از مبادي استان به ساير مقاصد درون و برون استاني حمل شده اندكه سهم شركت هاي تعاوني از اين جابجايي بيش از 25 درصد بوده است.

وی اظهار کرد: در اين جابجايي بيش از 8 هزار و 500 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي با تلاش بيش از 11 هزار راننده حرفه اي فعاليت داشته اند كه متوسط عمر اين ناوگان حدود 15 سال است.

میقانی اذعان داشت: از سال گذشته به همت بخش خصوصي تعداد 232 دستگاه ناوگان باري جديد به چرخه حمل و نقل جاده اي استان وارد شد كه اين امر در ارتقاء خدمات به حوزه هاي مختلف توليدي نظير صنعت و كشاورزي و همچنين بين المللي بسيار موثر است.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان در پايان با تبيين تدابير اداره كل در خصوص معضل فرار بار بدون بارنامه و برنامه ريزي جهت حمل بيش از يك ميليون تن محصولات كشاورزي استان در ميانگين ساليانه خاطر نشان کرد: ناوگان باري استان در مدت پنج ماهه امسال اقدام به حمل كالاهايي از جمله گندم، جو،كلزا، فرآورده هاي نفتي، كلينگر، گوجه و سايرمحصولات كشاروزي كرده است كه بيشترين كالاي جابجا شده در اين مدت انواع آجر، زغالسنگ، نئوپان و سيمان می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه