قیام 17 شهریور نقطه عطف مبارزات انقلابی است

مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: قیام 17 شهریور نقطه عطف مبارزات انقلابی است.

به گزارش زرین نامه ؛ حجت الاسلام مصطفی ملکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، قیام 17 شهریور را نقطه عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم ستم‌شاهی دانست و گفت: قیام 17 شهریور عامل موثری در تقویت روحیه مبارزه با ظلم و شهادت در راه خدا بود و نقش مهمی در سرعت بخشیدن به سقوط رژیم پهلوی داشت.

وی در ادامه افزود: مردم مسلمان و انقلابی ایران هر ساله قیام 17 شهریور را گرامی می‌دارند تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند مردم سرافراز ایران در همه حال آماده جهاد و شهادت هستند.

وی با تاکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم پهلوی زمانی که متوجه شد توان مقابله با مردم را ندارد، مردم را به گلوله بست و هزاران نفر را شهید کرد اما نتیجه این شهادت‌ها سرنگونی زژیم شاهنشاهی بود.

عضو شورای حوزه علمیه استان با اشاره به توطئه های غرب و تحریم‌های اقتصادی خاطر نشان کرد: ملتی که 17 شهریور را دارد نمی‌توان با دسیسه‌ها و تحریم‌ها به زانو در آورد.

حجت الاسلام ملکی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله مسئولین و دولتمردان برنامه ریزی دقیق و منسجمی را برای دفع این خطرات انجام دهند و مردم را نسبت به مصداق‌های تهاجم فرهنگی آگاه کنند.

۱۷ شهریور باعث سرعت بخشیدن انقلاب اسلامی شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان هم گفت: ۱۷ شهریور باعث سرعت بخشیده شدن انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام جواد نجفی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و با تاکید بر پیروی از راه امام و شهدا خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۷ شهریور برای همیشه یک لکه ننگ برای رژیم طاغوت و یک روز ماندگار برای انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ۱۷ شهریور در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) نقش بسزایی داشت.

حجت‌الاسلام نجفی با بیان این مطلب که در روز ۱۷ شهریور رژیم منحوس پهلوی چهره واقعی اش را نشان داد و در کشتن زن و مرد بی گناه پروایی نکرد، خاطرنشان ساخت: خون شهدای مظلوم ۱۷ شهریور که بی رحمانه توسط سربازان رژیم پهلوی به گلوله بسته شدند رژیم پهلوی را مستاصل کرد که پس از مدتی به سرنگونی اش منجر شد./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه