حضور فتنه‎گران در انتخابات بعید است/ نخبگان عمارگونه به انقلاب ادای دین کنند

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: بعید می‎دانم کسانی که در فتنه 88 ایفای نقش کردند بتوانند به راحتی در عرصه انتخابات حاضر شوند.

به گزارش زرین نامه، عباس سیامرزکوهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در گرگان اظهار داشت: چارچوب‎های قانونی بسیار محرز و شفاف است و قطعا جای نگرانی برای حضور فتنه‎گران در عرصه سیاسی انتخابات نیست.

وی مهمترین دستاورد 9 دی را تجلی مجدد امت اسلامی با ولایت برشمرد و تصریح کرد: مردم ایران وفاداری خود را به امام امت و با حضور در صحنه عمل در مقابل چشم همگان به نمایش گذاشتند و نشان دادند در این مسیر ذره‎ای کوتاه نخواهند آمد.

ولایت‎محوری با مردم ایران عجین شده است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: تبعیت مردم ایران با ولایت‎محوری عجین شده و این جریان فکری نشان داده است نه تنها از مال بلکه از جان خویش در برابر آرمان‎ها و ارزش‎های اسلامی و در راه ولایت فقیه سر از پای نمی‎شناسد.

سیامرزکوهی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‎های دینی است خاطرنشان کرد: مردم ایران در حماسه 9 دی فداکاری خویش را به منصه ظهور رساندند و با پس زدن فتنه‎گران توی دهان یاوه‎گویان کوبیدند.

نقش موسوی و کروبی را در فتنه 88 نشان از بی‎بصیرتی آنان است

وی نقش موسوی و کروبی را در فتنه 88 نشان از بی‎بصیرتی آنان خواند و ابراز داشت: آنها در دام بی‎بصیرتی گرفتار شدند و آتش فتنه دامان آنها را گرفت و توفیق این را پیدا نکردند که کمافی‎السابق در صحن مجاهدان فی سبیل الله باشند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‎ها تکلیف خود را به خوبی انجام داده و می‎دهند متذکر شد: در این راستا نخبگان باید نقش عمارگونه خود را در دین به نظام و انقلاب نشان دهند که این مهم با سکوت محقق نمی شود.

خواص باید با موضع‎گیری شفاف نسبت به انقلاب داشته باشند

سیامرزکوهی عنوان کرد: نخبگان و خواص باید با یک موضع شفاف نسبت به انقلاب اسلامی ادای دین کنند و امیدواریم این جبهه هم بتواند با سرافرازی از عهده این امتحان بزرگ بیرون آید./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه