اعزام 3 گروه جهادی به روستاهای علی آبادکتول

مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول از برگزاری ششمین اردوی جهادی قرارگاه سردار شهیدغلامحسین رحمانی این شهرستان به روستاهای جهان بینی و شجاع آباد خبر داد و گفت: 2 گروه دیگر دانشجویان نیز در روز های آینده به روستای زرین گل اعزام خواهند شد.

مصطفی فندرسکی امروز در حاشیه اعزام دانشجویان به روستاهای علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ششمین گروه قرارگاه اردوهای جهادی سردار شهید غلامحسین رحمانی امروز به روستاهای شجاع آباد و جهانبینی از توابع بخش کمالان شهرستان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در ششمین اعزام کاروان اردوهای جهادی، 20 نفر از خواهران دانشجوی دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مدت به مدت 10 روز در این روستاها فعالیت خواهند کرد.

فندرسکی تصریح کرد: خواهران دانشجو در این اردوها به برگزاری کلاس های آموزشی دینی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خوداشتغالی خانواده ها می پردازند.

وی در ادامه از اعزام 2 گروه دیگر از دانشجویان شهرستان علی آبادکتول به اردوی جهادی خبر داد و گفت: فردا (20 شهریوماه) یک گروه 20 نفره از برادران دانشجوی شهرستان برای انجام کارهای عمرانی و سازندگی به روستای زرین گل اعزام می شوند.

فندرسکی همچنین افزود: یک گروه 20 نفره دیگر از خواهران دانشجوی شهرستان نیز روز شنبه 22 شهریورماه برای انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به روستای زرین گل به مدت 10 روز اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در روستاها و مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه