مردم مانند دانه های تسبیح یک نظام با محوریت ولی فقیه هستند

علی اکبر کی پورفرماندار علی آباد کتول در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای امام خمینی این شهرستان، در مراسم گفتمان بصیرت 9دی بیان داشت:  مردم باید خود را مانند دانه های تسبیح یک نظام بدانند، یک نظام ولایی و معیار عملکرد را با محور نظام ،که ولی فقیه است، بسنجند.


علی اکبر کی پور اذعان داشت: اهمیت فتنه از قتل بالاتراست، زیرا در فتنه بنا به توصیف مقام معظم رهبری، فضا غبار آلود شده و انسان نمی تواند خودی و غیر خودی را تشخیص دهد.

وی اذعان داشت: جریان فتنه تنها مربوط به سال 88 نمی شود، فتنه از ابتدای انقلاب و قبل آن و از دورانی که حکومت های اسلامی در جهان اسلام تضعیف شدند، وجود داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تحقق انقلاب اسلامی شوکی به جهان دو قطبی آن زمان ایجاد کرد، که سبب تشدید فتنه ها شد.

کی پور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، در معرض تهدید یک مثلث چند ضلعی است، که یکی از اضلاع آن صهیونیسم در محور و جبهه استکبار به تبعیت از این فرهنگ می باشد.

وی افزود: در این راستا، انواع گروه های مارکسیستی و امپریالیستی و دیگر گروه ها برای اینکه نظام را به سمتی که خود می خواهند، هدایت کنند تشکیل شدند، اما انقلاب اسلامی بر تمام آن ها پیروز شد.

کی پور در خصوص اشکال مختلف فتنه بعد از انقلاب بیان داشت: ایجاد کودتاها به وسیله ی پسمانده های رژیم سابق، جنگ و مسائل مربوط به آن و سپس اخلال اقتصادی در دولت سازندگی و استحاله ی فرهنگی در دولت اصلاحات، که اوج آن فتنه 88 بود، که تنها یکی از آن ها برای فروپاشی بسیاری از کشورها کافی بود.

وی ابراز داشت: در همه ی این اتفاقات، امام خمینی (ره) در آن زمان و مقام معظم رهبری در زمان خود، تذکرات و هشدارها و بصیرت بخشی های لازم را انجام دادند، دشمن اشکال مختلف فتنه را در کشور ایجاد کرد و مقام معظم رهبری از سال اول رهبری خود گام به گام در رابطه با شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، استحاله ی فرهنگی و بحث کودتای نرم در سال 88 به مردم هشدار داده، روشنگری و بصیرت بخشی کردند.

کی پور ادامه داد: در دولت نهم، به گفته مقام معظم رهبری گفتمان انقلاب زنده شد و آن قهقرایی که دولت های پیشین دچار شده بودند و از نظر غرب مسیر مثبتی تلقی می شد، به یک باره برگشت.

وی گفت: ما در دولت نهم توانستیم عرصه را از امریکا بگیریم و در تمام علوم مدرن جزء ده کشور اول دنیا شویم و این مسئله برای امریکا بسیار سنگین بود.

فرماندار علی آباد کتول بیان داشت: چیزی که امام خمینی (ره) به ما آموختند، برنامه ریزی در حرکت بود. برنامه ریزی در حرکت سبب شد نظام سلطه بین المللی در مبارزه با ما مختل شود. دشمن نیز می داند که تحریم ها شاید بر روی ایران فشار ایجاد کند، اما اثر قطعی نخواهد گذاشت.

وی افزود: در حال حاضر ما به لحاظ قدرت نظامی از جایگاه بالایی در منطقه برخورداریم و به لحاظ اقتصادی جهان تحمل تحریم اقتصادی طولانی مدت یک کشور قدرتمند مثل ایران را ندارد. به همین دلیل هر چند وقت یکبار امریکا، عده ای از کشوره ها را از تحریم معاف می کند، که اگر نکند آن ها از وی تبعیت نخواهند کرد.

کی پور ابراز داشت: قبل از انقلاب، در بحث اقتصادی اکثر کشورهای دنیا مصرف کننده بودند و کل مصرف دنیا را کشورهای غربی و شرقی، بخصوص غربی تامین می کردند، بزرگترین کمکی که نظام اسلامی به کشورهای غیر اسلامی کرد، ایجاد جرات در کشورها بود، تا بازسازی اقتصادی انجام داده و از یوق کشورهای استعمارگر نجات یابند و بدین ترتیب، پرجمعیت ترین قاره دنیا یعنی آسیا، خود تولید کننده شد، که به کشورهای استعمارگر ضربه بزرگی وارد کرد.
وی ادامه داد: ماندگاری نظام برای قدرت های منطقه دو پیامد خواهد داشت، یکی محو اسرائیل از منطقه و دیگری فروپاشی اقتصاد غرب.

کی پور اذعان داشت: مردم باید خود را مانند دانه های تسبیح یک نظام بدانند، یک نظام ولایی و معیار عملکرد را با محورنظام ،که ولی فقیه است، بسنجند. 

فرماندار علی آباد کتول بیان داشت: نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در مدیریت و سیاستگذاری جریان فتنه 88 و تبعیت مردم از ولایت فقیه سبب شد، این فتنه خنثی شود.

کی پور تصریح کرد: انتخابات 92 در راه است، مطمئن باشید برای این انتخابات نیز، دشمن خواب های زیادی دیده است و جهان غرب برای ایجاد فتنه های پیچیده تر برنامه ریزی می کند.

وی در پایان بیان داشت: برای مقابله با دشمن باید مطیع امر مولا باشیم و نگذاریم، فتنه 88 بار دیگر رخ دهد. معیار مقام معظم رهبری است، اگر با بصیرت از رهبر خود پیروی کنیم، تمام دنیا هم جمع شوند مشکلی پیش نخواهد آمد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه