تلاش برای جذب مربی خارجی در اسکواش گلستان

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان از تلاش برای جذب مربی خارجی در تیم اسکواش این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ احمد تجری در خصوص اجرای طرح‎های استعدادیابی و جذب بازیکنان مستعد برای تیم‎ اسکواش استان اظهار داشت: در جلسه اخیری که با کمیته‎های مختلف در هیئت برگزار شد موضوع همگانی کردن اسکواش و معرفی بیشتر آن به آحاد مختلف جامعه مطرح شد و برنامه‎هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اما موضوعی که به صورت جدی به دنبال آن هستیم، عقد تفاهمنامه همکاری با برخی ادارات همانند آموزش و پرورش، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و پایگاه‎های بسیج برای برگزاری کلاس‎های آموزشی رایگان است.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان تاکید کرد: در صورتی که در این کلاس‎های آموزشی شخصی قصد ادامه فعالیت در این رشته ورزشی را داشت با تفاهمی که با آن ادارات انجام خواهد شد، برای شرکت در کلاس‎ها از تخفیف ویژه‎ای برخوردار می‌شود.

تجری بیان کرد: این تفاهمنامه هم‎اکنون در مرحله مذاکره و پیگیری بندهای مختلف آن است و هدف اصلی ما از این طرح استعدادیابی رده‎های گوناگون است.

وی افزود: یکی از مشکلات رشته اسکواش در گلستان این است که به خصوص در بخش آقایان تا قبل از رده سنی 19 سال، رشد بازیکنان و استعدادها بسیار خوب است اما از بالای 19 سال کمی با افت بازیکنان مواجه هستیم.

تجری متذکر شد: از طرف دیگر بازیکنان استعدادیابی شده ما امروز بالای 19 سال سن دارند و برنامه جدی داریم تا در رده‎های پایه بازیکنان خوبی را کشف کنیم و با تشکیل تیمی منسجم پشتوانه‎ای را برای ورزش اسکواش استان داشته باشیم.

رایزنی برای جذب مربی خارجی اسکواش در گلستان

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان در خصوص به‌کارگیری مربیان ملی و یا بین‎المللی برای پیشرفت مربیان و بازیکنان اسکواش استان خاطرنشان کرد: ما مربیان بسیار خوبی را در استان داریم که حتی برخی از آنها همتراز مربیان رده اول کشوری هستند و ما به آنها افتخار می‎کنیم.

تجری اضافه کرد: اما به طور طبیعی همیشه تمام افراد در تمام رده‎ها نیاز به پیشرفت و علم‎آموزی دارند و این موضوع در ورزش و رشته اسکواش هم صادق است.

وی در پایان ابراز داشت: به همین منظور برای افزایش سطح کارآیی مربیان و بازیکنان در استان برنامه‎هایی را برای جذب یک مربی خارجی در استان داریم که نیازمند تامین اعتبارات و پیگیری‎هایی از فدراسیون است که امیدواریم این موضوع محقق شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه