همراه با سرعت تکنولوژی گام برداریم/سیاست ما محدود کردن مردم نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم و مسئولان باید سعه‌صدر داشته باشند؛ باید جوانان و فرهنگ ایرانی اسلامی را باور داشته باشیم، سرعت تحولات زیاد است باید همراه با سرعت تکنولوژی پیش برویم.

به گزارش زرین نامه ؛ علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: مردم و مسئولان باید سعه‌صدر داشته باشند؛ باید جوانان و فرهنگ ایرانی اسلامی را باور داشته باشیم، سرعت تحولات زیاد است باید همراه با سرعت تکنولوژی پیش برویم.

وی با بیان اینکه نکات مثبت و منفی استفاده از تکنولوژی باید در کنار یکدیگر دیده شود، ادامه داد: در گذشته زائران حتی یک کتاب نمی‎توانستند به شبه جزیره عربستان ببرند اما اکنون حجاج بیت‎الله‎الحرام بدون اینکه کتاب با خودشان حمل کنند می‎توانند به راحتی از ظرفیت شبکه‎های ماهواره‎ای فارسی‎زبان استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه سیاست ما محدودسازی و کنترل مردم نیست، افزود: ما نمی‎خواهیم مسائل را امنیتی ببینیم بلکه می‎خواهیم مسائل را فرهنگی ببینیم، همه مردم باید رعایت برخی از مسائل را کنند.

طهماسبی تصریح کرد: یک چاقو می‎تواند دست پزشک، قصاب و یاقی مست باشد آنچه مهم است استفاده درست از این وسیله است که انشاءالله هم جوانان و مردم خوب ما ظرفیت لازم را دارند و می‎توانند از این فرصت استفاده بهینه کنند.

وی در خصوص برنامه‎های استان در زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یکی از ظرفیت‎های نظام اسلامی است چراکه ملت ایران علاوه بر حماسه‎آفرینی آن را خلق کرد بنابراین باید این مناسبت‎ها را قدر بشناسیم همانطوری که راهیان نور و یادواره‎های شهدا یک ظرفیت مهم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانسته مناسبت‎های ارزشی را به خوبی فرهنگسازی کند، خاطرنشان کرد: ما از فرهنگ دفاع مقدس خیلی چیزها آموختیم که باید آن را استمرار ببخشیم اگر این فرهنگ دهان به دهان نچرخد نمی‎توان آن را به نسل‎های بعدی انتقال داد.

طهماسبی در خصوص عدم حضور 25 دستگاه اجرایی در آیین بدرقه زائران راهیان نور شهرستان گرگان گفت: تعداد کاروان راهیان نور در مقایسه با سال‎های گذشته افزایش پیدا کرده است و این مهم در دولت تدبیر و امید به خوبی مورد توجه قرار گرفته؛ در استان گلستان نیز استاندار، معاونان استاندار، فرمانده سپاه نینوای گلستان و بسیجیان ید واحده هستند، ما هیچ وقت این وحدت را شقه‎شقه نمی‎کنیم و نخواهیم کرد باید از تمامی ظرفیت‎های جمهوری اسلامی استفاده شود.

وی با بیان اینکه فلسطین، لبنان، غزه، مقاومت و حزب‎الله به عنوان حیات خلوت نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: هر جایی که مقاومت و فلسطین است نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه نظام اسلامی به دلیل استکبارستیزی در راس امور قرار دارد، گفت: در بسیاری از کشورها انقلاب‎هایی از سوی مردم صورت گرفت اما انقلاب اسلامی ایران گل سرسبد این انقلاب‎هاست.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه