نمایشگاه نقاشی"ترنم" آماده نگاه علی آبادی ها+تصاویر

نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی محبوبه علمشاهی با عنوان "ترنم" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول آماده حضور علاقمندان به این هنر زیبا است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ محبوبه علمشاهی از هنرمندان جوان شهرستان علی آبادکتول از 7 سال گذشته کار هنر نقاشی و طراحی را آغاز کرد و در حال حاضر خالق بیش از 90 اثر در این حوزه هنری است.

این هنرمند جوان دانشجوی رشته مکانیک است ، اما علاقه وافر به این هنر باعث شد علیرغم تفاوت رشته تحصیلی کار هنر را فراموش نکند و دومین نمایشگاه اختصاصی آثار خود را تحت عنوان " ترنم " برای علاقه مندان به نمایش گذارد.

علمشاهی که قبل از این، آثار دیگرش در 2 نمایشگاه گروهی و یک نمایشگاه اختصاصی هم در معرض نگاه هنردوستان قرار گرفته بود، نمایشگاه  ترنم را با 26 تابلوی طراحی و نقاشی در قالب های پاستل، آبرنگ، رنگ روغن و انواع کوبیسم برپا کرده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره هنر گفت: هنر آرامش روح است، با هنر گذر زمان حس نمی شود و بهترین لحظاتم در زمان خلق آثار هنری  سپری می شود.

حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اصل هنر در اختیار خالق متعال است که بعد از خلقت انسان به خودش احسن الخالقین گفته است.

وی افزود: با نگاه دقیق به پدیده ها و خلقت، کمال و زیبایی را در جزء جزء آثار خداوند خواهیم یافت که این مسئله الگویی برای هنرمند است.

دیلم خاطر نشان کرد: هنرمند منشاء الگو و تاثرپذیری جامعه است لذا باید آثار براساس هدف و غایتی بوده و در هر اثر فکر و اندیشه در آن متجلی باشد. 

گفتنی است این نمایشگاه تا روز پنج شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برپا و آماده حضور علاقه مندان است.

مطالب مرتبط:

تصاویر/نمایشگاه نقاشی "ترنم"

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه