افتتاح پروه مسکن 60 واحدی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول+تصاویر

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور در علی آبادکتول، پروژه 60 واحدی مسکونی شرکت تعاونی مسکن کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بازدید از پروژه های عمرانی واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد اسلامی به استان گلستان سفرکرده بود، از ساختمان های آموزشی دانشکده ها، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و سالن های ورزشی واحد علی آبادکتول بازدید کرد.

معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه کمائی مدیر کل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و هیات رئیسه واحد در ابتدا بازدید پروژه 60 واحدی مسکونی شرکت تعاونی مسکن کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول که سومین پروژه مسکونی این واحد می باشد را افتتاح کرد.

هاشمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در این واحد دانشگاهی مهمترین بحث را اتمام پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که تکلیف این پروژه ها هر چه سریع تر مشخص شود.

وی در ادامه از سایت مرکزی واحد شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات مرتبط با موضوع تملک و منازعه حاصل شده برای اراضی قرار گرفت و اظهار کرد: باید برای حل مشکل تمام زمین هایی بدون سند هر چه سریعتر اقدام شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تلاش صمیمانه مدیران این مجموعه دانشگاهی تقدیر و با ارزیابی مثبت فعالیت های عمرانی صورت گرفته بر لزوم ادامه این تلاش ها تاکید کرد.

همچنین در این دیدارمعاون اداری و مالی واحد دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول با ارائه گزارش کامل از فعالیت های صورت گرفته، به دستاوردهای واحدعلی آبادکتول در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: واحد علی آبادکتول با جذب حدود6500 دانشجو در 5 دانشکده مصوب با بیش از 42 هکتار زمین و 64هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی و رفاهی و 187 عضو هیات علمی و 185 کارمند رسمی، قراردادی و شرکتی در این شهرستان در حال فعالیت است.

مطالب مرتبط:

تصاویر/بازدید هاشمی از دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه