برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس گلستان مسئولین استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت : پارک موزه برای گلستان در قالب عملیات کربلای 4 با توجه به وجود جنگل در نهارخوران گرگان لحاظ شده و اکنون در حال ساخت است که در این زمینه مسئولان استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

به گزارش زرین نامه ؛ سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده امروز در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی گلستان، با اشاره به ایجاد پارک موزه های دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: این مساله از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید و پیگیری شده که در هر منطقه و استان یکی از عملیات دفاع مقدس طراحی و ساخته شود.

وی افزود: این پارک موزه برای گلستان در قالب عملیات کربلای 4 با توجه به وجود جنگل در نهارخوران گرگان لحاظ شده و اکنون در حال ساخت است که در این زمینه مسئولان استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سردار باقرزاده گفت: اگر بخواهیم فرهنگ مردم و جامعه اصلاح شود، باید کارهای زیربنایی و ماندگار مانند ساخت این پارک موزه‌ها انجام شود و از بهترین فناوری، هنر و تکنیک نیز در آن استفاده شود.

مشاور عالی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: کار و اقدام اساسی در زمینه دفاع مقدس برای ماندگاری و اثربخش بودن نیازمند عزم همه‌جانبه است.

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کارهای اساسی در زمینه دفاع مقدس باید عمیق بوده، ماندگاری داشته و اثربخش باشد.

سردار باقرزاده ادامه داد: باید فرهنگ سازی در مورد از خودگذشتگی، ایثار و شهادت، خوبی‌ها و فداکاری‌ها در جامعه نهادینه شده و تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: عاشورا در واقع فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و بر این اساس، دفاع مقدس کشور ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز اگر همه ما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مومن حقیقی به معارف دفاع مقدس باشیم، همه موارد در جامعه حل می شود و روحیه بی اعتمادی کنار رفته و جای آن را اعتماد به نفس، اشتیاق به همکاری و حماسه بودن می‌گیرد.

مشاور عالی رییس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: به واسطه فرهنگ عاشورایی می توان فرهنگ قرآنی را در جامعه حاکم و سپس فرهنگ را اصلاح کرد./ تسنیم

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه