افتخارات انقلاب اسلامی نباید فراموش شود / دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: افتخارات انقلاب اسلامی در هیچ برهه و زمانی نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش زرین نامه ؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهر گرگان برگزار شد، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فقط یک مراسم ظاهری نیست بلکه بازخوانی مسائل بسیار عمیقی است که نباید هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک شود.

وی اتحاد و یکپارچگی را رمز پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آنچه سبب شد ملت ایران به قله‌های پیروزی دست پیدا کند برخورداری از وحدت ملی بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در تاریخ کشور ایران ماندگار و جاودانه شده است، افزود: 34 سال قبل در چنین روزی مصادف با 31 شهریور سال 1359 که ایران یک انقلاب نوپا تشکیل داد و تمامی مسئولان در صدد ساختن کشور و از بین بردن مشکلات بودند، رژیم بعثی عراق به پشتیبانی بلوک شرق و غرب هجوم خود را به کشور ایران آغاز کرد.

نورمفیدی ادامه داد: آحاد ملت ایران به طور یکصدا و یک دست برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمدند و در برابر دشمن تابن دندان‌مسلح ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن با هدف از بین بردن آرمانهای انقلاب اسلامی وارد صحنه شد، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند موجودیت ملت به پا خواسته ایران را به خطر بیاندازند و بدیهی بود که ملت ایران برای حفظ موجودیت خود با تمام توان به پا خیزد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه دشمنی‌های دشمنان را نباید هرگز از یاد ببریم، گفت: همانطور که چهره دشمن را نباید فراموش کنیم، ایثارگری‌ها، جانبازی‌ها و فداکارِ‌های ملت ایران نیز نباید فراموش شود.

نورمفیدی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران خواب خوش را از متجاوزان منطقه‌ای و قلدران جهانی گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن در برابر ایران درمانده شده است.

وی حل مشکلات کشور را در سایه گذر زمان دانست و گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را به کار گرفته تا جلوی رکود اقتصادی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه با فعال شدن اقتصاد، مشکل بیکاری حل می‌شود، یادآور شد: ملت ایران باید صبور باشد تا تولید در کشور به رشد و شکوفایی برسد و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ورود کنند.

وی با اشاره به روند مذاکرات ایران با 1+5 گفت: برخی از داخل و خارج کشور دلشان نمی‌خواهد که مذاکرات به نتیجه برسد چرا که در شرایط تحریم منافعی دارند.

نورمفیدی بیان داشت: دولت با تمام وجود به دنبال پیاده کردن شعار سال با محوریت اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی است و در این راستا سعی کرده جلوی رشد تورم را بگیرد اما این به معنای آن نیست که گرانی نداریم اما رشد تورم متوقف شده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه