اولین رادیو اینترنتی علی آباد کتول منتشر شد+دانلود

پیش شماره نخستین رادیو خبری تحلیلی اینترنتی شهرستان علی آبادکتول به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه منتشر شد.

به گزارش زرین نامه؛ امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارهای رسانه‌ای در بحث انتقال اخبار و رویدادهای خبری انتشار آن‌ها به‌صورت صوتی در قالب رادیو، پادکست، کلیپ‌های صوتی و ... می‌باشد، که مخاطبان به سهولت هر چه بیشتر حتی نسبت به نوع نوشتاری آن با پخش برنامه در ابزارهای مختلف شنیداری به محتوای آن دست پیدا کرده و آنچه را که دنبال آن بودند را به دست می‌آورد.

شاید یکی از راحتترین نوع اطلاع از یک موضوع شنیدن آن اتفاق آن‌هم درحال انجام کارهای دیگر باشد!

کلیپ صوتی را می‌توان در محل کار، هنگام رانندگی، هنگام راه رفتن و یا در هنگام ورزش و ... گوش کرد و از محتوای در نظر گرفته در آن استفاده کافی را برد.

ما نیز به‌عنوان سایت خبری شهرستان علی‌آباد کتول به همین مناسبت در پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه برای اولین بار در سطح شهرستان علی آبادکتول اقدام به راه‌ اندازی یک رادیو اینترنتی به‌ صورت آفلاین کرده ایم و به‌ این‌ ترتیب که در هر شماره از برنامه صوتی "رادیو زرین" به موضوعات مختلفی اعم از فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی و ... مرتبط با شهرستان خواهیم پرداخت.

امید است شما مخاطبان محترم زرین نامه همچون همیشه ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهره‌ مند سازید تا ان شاء الله این حرکت گامی مفید در پیشبرد اهدافمان باشد.

کارگردان و مجری: سید علی انصاریان

تهیه کننده: نرگس تجری

لازم به ذکر است: این برنامه به عنوان پیش شماره رادیو زرین منتشر شده لذا از شنوندگان محترم خواهشمندیم در راستای کیفیت بخشی به برنامه ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازند تا ان شاء الله در شماره های آینده ضمن رفع ایرادات، برنامه ای با کیفیت مطلوب تر ارائه دهیم. همچنین از دوستان علاقه مند به این برنامه برای همکاری دعوت به عمل می آید. 

جهت دریافت برنامه با کیفیت های مختلف روی لینک های دریافت کلیک کنید:

دریافت با کیفیت معمولی– 48bit – و حجم 15 مگابایت - دریافت

دریافت با کیفیت خیلی خوب –80bit – و حجم 26 مگابایت – دریافت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه