تردد بيش از 21000000 وسیله نقلیه در محورهاي مواصلاتي گلستان

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از تردد 21 ميليون و 246 هزار و 198 دستگاه خودرو در محورهاي مواصلاتي استان گلستان در تابستان امسال خبر داد و گفت: اين آمار نشان مي دهد ميزان تردد نسبت به فصل بهار سال جاري بيش از 11 درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مهدي ميقاني در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه ترافيك برخط مركز مديريت راه هاي اداره كل حمل و نقل و پايانه ها در 28 محور مواصلاتي استان گلستان، آمار كل تردد در فصل تابستان سال جاري، 21 ميليون و 246 هزار و 198 وسيله نقليه بوده كه سهم خودرو هاي سنگين از اين تردد معادل 12 درصد كل تردد استان می باشد.


وي اظهار کرد: در نيمه نخست امسال شاهد تردد حدود 40 ميليون و 300 هزار دستگاه وسيله نقليه در جاده هاي استان گلستان بوديم كه اين تردد در تابستان نسبت به فصل بهار حدود11 درصد رشد داشته است.

میقانی افزود: بر اساس گزارش دستگاه هاي تردد شمار برخط در اين مدت، 1 ميليون و 924 هزار و 938 خودرو وارد استان گلستان شده و يك ميليون و 894 هزار و 270 وسيله نقليه از استان خارج شده است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان در ادامه متوسط سرعت تردد بهاره در شبكه راه ها را 83 كيلومتر در ساعت عنوان كرده و گفت: در فصل تابستان نیز متوسط سرعت تردد ناوگان 83 كيلومتر ثبت شده كه ضمن تأكيد بر پرهيز از سرعت غير مجاز توسط رانندگان، رانندگي ايمن در جهت حفظ ايمني راننده و سرنشينان را توصيه مي کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه