فرهنگ‎سازی از عوامل مؤثر اصلاح رفتار نابهنجار است

زرین نامه: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه آموزش همگانی و فرهنگ‎سازی از عوامل مؤثر اصلاح رفتار نابهنجار و کاهش جرایم در جامعه است تصریح کرد: رسانه‎های گروهی نقش اساسی در تحقق این مهم دارند.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سیدکاظم موسوی در جمع فرماندهان و مسؤلان انتظامی استان، مردم، رسانه‎ها و پلیس را سه ضلع مثلث امنیت در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: تعامل و ارتباط مستمر این سه ضلع منجر به تولید و برقراری امنیت در کشور خواهد شد.

وی نقش رسانه‎ها را در تولید امنیت بی‎بدیل خواند و افزود: اگر بخواهیم از نقش رسانه‎ها در تولید و افزایش احساس امنیت سخن به میان بیاوریم باید بگوییم که اگر این نقش از نیروی انتظامی بیشتر نباشد کمتر هم نخواهد بود.

جانشین انتظامی استان گلستان با بیان اینکه آموزش همگانی و فرهنگ‎سازی از عوامل مؤثر اصلاح رفتار نابهنجار و کاهش جرایم در جامعه است تصریح کرد: رسانه‎های گروهی نقش اساسی در تحقق این مهم دارند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش معاونت اجتماعی در این رابطه، این معاونت را پل ارتباطی بین پلیس و رسانه‎های گروهی دانست و بیان داشت: امروز تأثیر شگرف رسانه بر روی فرد و جامعه بر کسی پوشیده نیست و بدون تردید، تجربه زندگی در عرصه رسانه برای انسان معاصر تجربه گرانبهایی است.

جانشین انتظامی استان گلستان با تأکید بر تأثیر بسزای عملیات روانی در کاهش جرائم و توسعه نظم و انضباط اجتماعی گفت: عملیات روانی بسترساز مأموریت‎های نیروی انتظامی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه