بهره‌برداری از ۵۲ پروژه نیمه تمام ورزشی در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۵۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه  به نقل از خبرگزاری فارس گلستان؛ قاسمعلی برزمینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته تربیت‌بدنی ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۰ زنگ زورخانه در زورخانه پوریای ولی به مناسبت هفته تربیت بدنی زده خواهد شد که این مراسم با حضور استاندار گلستان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: میز خدمت مدیران ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلی‌های سراسر استان برپا خواهد شد.

برزمینی بیان کرد: دو‌ هفته گذشته ۱۲۰ نفر از تمامی قهرمانان فراملی و ملی استان تجلیل شدند و در روزهای آینده نیز باز هم افزادی که در این دو‌هفته افتخارآفرینی کردند تجلیل خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر ۷۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گلستان وجود دارد که ۱۵۱ ورزشکار عضو ثابت تیم‌های ملی رشتههای مختلف ورزشی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: از ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ۵۲ پروژه بهره‌برداری‌رسیده که از این تعداد ۸ پروژه در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری خواهد رسید.

برزمینی بیان کرد: در استان گلستان ۵۱ هیات ورزشی استانی و ۶۲۰ هیات ورزشی شهرستانی و بخش داریم.

وی اضافه کرد: در سه سال گذشته تا امروز ۹۰ خانه ورزش روستایی در استان افتتاح شده و در هفته تربیت بدنی ۲۵ خانه ورزش روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: جمعه همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرها و روستاهای استان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار خواهد شد.

برزمینی تاکید کرد: شهرستان‌های بندرگز، رامیان و کردکوی بیشترین سرانه ورزشی کشور را دارند و شهرستان‌های گرگان و‌ گنبدکاووس با توجه به جمعیتی که دارند کمترین سرانه ورزشی استان را دارند.

وی اضافه کرد: بر اساس اماکن ورزشی دولتی ورزش و جوانان سرانه ورزشی استان ۵۹ صدم متر مربع است و با احتساب تمامی اماکن ورزشی استان این عدد به ۸۲ صدم متر مربع می‌رسد.

 

انتهای خبر /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه