رزمندگان دفاع مقدس با غلبه بر بت نفس توانستند سرمایه معنوی ایمان به دست آورند

http://zarinnameh.ir/images/joomgallery/thumbnails/________8/normofidi.jpgنماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: رزمندگان دفاع مقدس با غلبه بر بت نفس توانستند سرمایه معنوی ایمان به دست آورند.

به گزارش زرین نامه ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی، بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندهان دفاع مقدس استان گلستان، با بیان اینکه آستانه تحمل بالا، ایمان انسان را تقویت می‏کند، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز با صبر و بردباری در برابر مشکلات، به سرمایه معنوی ارزشمندی که همان ایمان به ذات اقدس الهی است، دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بیهوده به حال رزمندگان دفاع مقدس، افسوس نمی خورد، او مرد خودساخته ای بود و من هیچگاه از او هوای نفس ندیدم.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: ایشان در صحنه عمل با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کرده بود و در آن میادین سخت توانست ایمان و نورانیت خود را حفظ کند.

نورمفیدی ادامه داد: امام (ره) با آن همه ایمان، به رزمندگان دفاع مقدس که حاضر به ایثار و شهادت در راه رضای حق تعالی بودند افسوس می خورد.

وی، ایمان را تنها ذخیره ارزشمند انسان در سرای باقی دانست و اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس با غلبه بر بت نفس توانستند این سرمایه معنوی را به دست آورند.

نماینده ولی ‏فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه رزمندگان باید این سرمایه را حفظ کنند، گفت: این سرمایه برای شما ماندگار بوده و سایر سرمایه ‏های مادی و دنیوی، فناپذیرند.

آیت الله نورمفیدی افزود: رزمندگان دفاع مقدس به خاطر ایمان قوی ناشی از آستانه تحمل بالا، برای دفاع از اعتقادات دینی، سرزمین و ناموس خود آماده جان دادن بودند./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه