جشن آغاز تدریس قرآن پایه اول دانش آموزان گلستانی برگزار شد+تصاویر

جشن آغاز تدریس قرآن کریم دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان گلستان در تالار بوستان شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جشن آغاز تدریس قرآن کریم پایه اول ابتدایی با حضور تجری مفرد فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان علی آباد کتول، رزاقی معاون آموزش ابتدایی و حیدری مدیرگروه دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در تالار بوستان علی آبادکتول برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه قرآن در زندگی و امور روزمره، هدف از برگزاری این جشن را آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز آموزش رسمی قرآن کریم عنوان کرد.

وی افزود: لازم است برنامه ریزی ها در راستای رسیدن به اهداف آموزش قرآن به زبان و ادبیات مناسب کودکان تبیین شود تا دانش آموزان این مقطع به خوبی مطالب را درک کنند.

تجری مفرد تصریح کرد: آموزش دوره ابتدایی ریشه تمام آموزش ها در مقاطع مختلف تحصیلی است و در صورت موفقیت دانش آموزان در این دوره، طی راه موفقیت آسان تر خواهد شد.

فرماندار علی آبادکتول با اشاره به رویکرد دولت تدبیرو امید به مسائل قرآنی، اذعان داشت: امیدواریم به زودی شاهد کسب موفقیت های روز افزون دانش آموزان در زمینه علوم قرآنی باشیم.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه