رؤیای کودکی مسئولان ادارات علی آبادکتول+تصاویر

بدون دوران کودکی شیرین ترین دوران زندگی است، زمانی که افکار و آرزوهایمان دور و دراز اما توان برآوردن مان کوتاه و محدود است، قطعاً برای شما اهالی محترم علی آبادکتول جالب است بدانید رؤیای دیروز مسئولین امروزتان چه بوده است. پس با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ به مناسبت هفته ملی کودکان سراغ تعدادی از مسئولین ادارات مختلف علی آبادکتول رفته ایم تا بدانیم در دوران کودکی چه آرزویی داشته اند و آیا این آروزی آن ها تحقق یافته است یا خیر؟

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی : در دوران کودکی آرزو داشتم معلم شوم و خوشبختانه این آرزویم محقق شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول: دوست داشتم در دوران کودکی درس بخوانم و مسئولیتی بگیرم که در آن به مردم خدمت کنم.

خدا را شاکرم که امروز توانسته ام به سمتی در شهرستان دست یابم و از خدا می خواهم در این امر خطیر مرا یاری دهد.

منصور خسروی بخشدار کمالان شهرستان علی آبادکتول: در کودکی دلم می خواست یک دوچرخه داشته باشم، وقتی به کلاس پنجم رسیدم با خرید یک دستگاه دوچرخه توسط پدرم به آرزویم رسیدم.

ابوالفضل پاکدامن رییس شورای شهر علی آبادکتول: بگذار آرزویم را با خاطره ای برایتان بگویم؛ وقتی کودک بودم یک روز پدرم از من و برادر پرسید دوست دارید در آینده چه کاره شوید؟ برادرم فوراً گفتم می خواهم مهندس بشوم و من هم بالافاصله گفتم منم می خواهم مهندس شوم، اما ثانیه ای نگذشت که گفتم من می خواهم دکتر هم بشوم.

حال به یاری خدا چندسالی است که مهندس شده ام و در حال حاضر نیز در مقطع دکتری در حال تحصیل هستم.

  

داوود خاتمی نایب رییس شورای شهرعلی آبادکتول: از دوران کودکی دلم می خواست معلم بشوم اما دست تقدیر باعث شد در جمعیت هلال احمر مشغول به کار شوم. البته هنوز هم امیدوارم روزی رویای کودکی ام محقق شود.

حسن صداقت عضو شورای شهر علی آبادکتول: در کودکی دلم می خواست شاعر شوم، البته مدتی در دوران دبیرستان شعر هم می گفتم و برای تحقق آرزویم از پدرم در دوران دبیرستان خواستم اجازه دهد برای تحصیل در رشته ادبیات به گرگان یا شاهرود بروم. اما چون درآمدمان کفاف هزینه های تحصیل در خارج از شهرستان را نمی داد، به ناچار در تجربی ادامه تحصیل دادم.

خوشبختانه در بزرگسالی موفق به تحصیل به رشته ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد شاهرود شدم ولی آرزوی شاعرشدنم برآورده نشد.

غلامرضا حاتمی عضو شورای شهر علی آبادکتول: در دوران مدرسه آرزو داشتم قهرمان ملی در یک رشته ورزشی، پزشک و نماینده مجلس بشوم. در ورزش فعالیت کرده ام اما تا کنون هیچ یک از این آرزوهایم به طور کامل محقق نشده است.

ابراهیم علی آبادی عضو شورای شهر علی آبادکتول: من از کودکی به ورزش علاقه داشتم و آرزویم بود قهرمان ملی در یک رشته ی ورزشی شوم، قهرمان ملی نشدم اما موفق شدم در رشته تربیت بدنی تحصیل و یک مدیر ورزشی بشوم.

فائزه رضایی تنها بانوی عضو شورای شهر علی آبادکتول: از کودکی همیشه دوست داشتم مدیر باشم و در بازی های کودکانه مان هم که همیشه دوستانم از خودم بزرگتر بودند اگر نقش مدیر و سرگروه را به من می دادند با آن ها هم بازی می شدم.

Hoseyni.jpg - 85.07 کیلو بایت

سید محمد حسینی عضو شورای شهرعلی آبادکتول: دوران کودکی آرزو داشتم یک دستگاه خودرو داشته باشم و کمی بزرگتر که شدم وقتی مسیر منزل تا جنگل کبودوال را می پیمود، به ساختمان های در حال ساخت نگاه می کردم و آرزو می کردم روزی مهندس ساختمان بشوم. 

برای تحقق آرزویم به در دوران دبیرستان به هنرستان فنی رفتم، اما گفتند ظرفیت رشته ساختمان تمام شده، در نهایت با اصرار توانستم در این رشته ثبت نام کنم و به علت علاقه، همیشه نمراتم خوب بود، خوشبختانه در جوانی به هر دو آرزویم رسیده ام.

سیدمجتبی شریعتی شهردار علی آبادکتول: در کودکی آرزو داشتم معلم بشوم اما متاسفانه این آرزویم محقق نشد.

فاطمه ابراهیمی رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آبادکتول: کودکی شیرین ترین دوران زندگی است، دوست داشتم همیشه کودک بمانم و غرق خاطران شیرین کودکی باشم، اما این آرزو هیچ گاه برای هیچ کسی محقق نمی شود.

masool 1.JPG - 92.42 کیلو بایت

حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول: در کودکی آرزو داشتم پزشک بشوم و همچنین یک دوچرخه داشته باشم. پزشک نشدم اما اول راهنمایی که بودم شورای محمدآباد برای ترقیب داشن آموزان برای تحصیل در آموزشگاه نواب صفوی که نزدیک روستای رحمت آباد بود، یک دستگاه دوچرخه را به صورت قرعه کشی هدیه می داد. که قرعه به نام من افتاد و آرزویم برآورده شد.

یاسر قندهاری سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آبادکتول: در دوران کودکی دوست داشتم پزشک بشوم، اما متاسفانه محقق نشد.

محمدمهدی قاسمی رییس اداره برق شهرستان علی آبادکتول: آنقدر مشغله کاری ام زیاد شده است، که آرزوی های دوران کودکی ام را فراموش کرده ام.

محسن سمیعی شهردار فاضل آباد: داشتن شغلی که بتواند موجب ارتباط من با قشر وسیعی از جامعه شود، رویای کودکی ام بود. حتی در دوران خدمت سربازی از دوستانم خواستم برایم دعا کنند شغلی داشته باشم که بتوانم تغییراتی به سمت توسعه ایجاد کنم و با اقشار مختلف جامعه ارتباط داشته باشم.

خوشبختانه قرعه شهرداری فاضل آباد به نام من افتاد و من توانستم به آرزویم برسم. البته از خداوند می خواهم مرا یاری دهد تا تغییرات مثبت در این شهر ایجاد کنم.

ایرج محمدی نایب رییس شورای شهر فاضل آباد: همین شرایطی و همین راهی که تا کنون پیموده ام، آرزوی دوران کودکی ام بوده. می خواستم تغییراتی در مسیر زندگی برای شهرم نیز تغییر ایجاد کنم، در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر موفق شدم به این آرزویم نیز برسم.

رضا حاجیلری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول: از کودکی آرزو داشتم در نیروی انتظامی یا هلال احمر که جنب و جوش زیادی دارد، شاغل شوم. دوران اول راهنمایی با جمعیت هلال احمر آشنا شدم و امروز نیز به آرزویم رسیده ام. خدا را شکر.

نعمت دیلم رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان علی آبادکتول: در کودکی آرزو داشتم در ورزش والیبال پیشرفت کنم و عضو تیم ملی والیبال کشور بشوم. تیم ما تا مرحله استانی صعود کرد اما آرزویم که عضویت در تیم ملی بود محقق نشد.

IMG_3672.JPG - 55.65 کیلو بایت

اکبر سلیمانی شیرنگی رییس تامین اجتماعی شهرستان علی آبادکتول : در دوران کودکی آرزو داشتم پزشک شوم، تا بتوانم بیماران را درمان کنم، که متاسفانه به این آرزویم دست نیافتم.

حسین افرا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول: در کودکی آرزو داشتم شغلی داشته باشم که بتوانم از طریق آن به محرومین و نیازمندان کمک کنم که خوشبختانه با شاغل شدن در کمیته امداد امام خمینی (ره) این رویای دوران کودکی ام محقق شد.

محمد علی آبادی رییس اداره تعاون روستایی شهرستان علی آبادکتول: دوران کودکی من با دوران جنگ تحمیلی مصادف بود و من آرزویم این بود شهید بشوم و به شهدایی که هر روز برای تشییع به شهر می آوردند، بپیوندم.

لازم به ذکر است به علت محدودیت زمانی موفق به پرسش از همه ی مسئولین نشدیم که در اینجا از مخاطبینمان پوزش می طلبیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه