خدمات رایگان به 6 هزار دانش‌آموز ممتاز بسیجی گلستان

مسئول موسسه رزمندگان اسلام گلستان گفت: بیش از 6 هزار دانش‌آموز بسیجی استان به طور رایگان از خدمات موسسه علمی و خدماتی رزمندگان اسلام استفاده‌ می‌کنند.

به گزارش زرین نامه ؛ نقی اسلامی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 6 هزار دانش‌آموز بسیجی به طور رایگان از خدمات موسسه علمی و خدماتی رزمندگان اسلام استفاده‌ می‌کنند، اظهار کرد: این موسسه در استان، ماموریت اجرای برنامه علمی بسیج دانش‌آموزی را بر عهده دارد.

مسئول موسسه رزمندگان اسلام استان گلستان بیان داشت: برگزاری لیگ علمی، المپیاد علمی، طرح «آیه‌های تمدن» و جهاد علمی از عمده برنامه‌های ما در سطح استان برای دانش آموزان ممتاز بسیجی است.

وی تصریح کرد: طرح «آیه‎های تمدن» با اجرای برنامه‌های مکمل آموزشی سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان ایفا می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان بسیجی از پایه هفتم تا پیش‌دانشگاهی برای ورود به دانشگاه‎های معتبر و کسب رتبه برتر در کنکور سراسری محیا می‌شوند.

*طرح «آیه‌های تمدن» به دنبال تحقق تقویت بنیه علمی بسیج است

اسلامی با بیان اینکه طرح «آیه‌های تمدن» به دنبال تحقق تقویت بنیه علمی بسیج با توانمندی دانش در بین نخبگان بسیجی است، متذکر شد: در این راستا برخی اقدامات اندیشیده شده‌ و علاوه بر برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی، مشاوره تحصیلی انفرادی برای مقاطع بالاتر و مشاوره گروهی برای پایه‌های تحصیلی نیز برای دانش‌آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موسسه رزمندگان اسلام از دوران هشت سال دفاع مقدس فعال بوده ‌است، اذعان داشت: از سال 1372 به صورت رسمی این موسسه ثبت شده و در حال حاضر موسسه رزمندگان اسلام در تمام شهرستان‌های استان نمایندگی فعال دارد.

*20 هزار دانش‌آموز گلستان در طرح «آیه‎های تمدن» رصد می‎شوند

مسئول موسسه رزمندگان اسلام استان گلستان عنوان کرد: بیش از 20 هزار دانش‌آموز این استان در طرح «آیه‎های تمدن» رصد می‎شوند.

اسلامی افزود: این موسسه با حوزه مقاومت دانش‌آموزی یک رابطه تنگاتنگ دارد و دانش‌آموزان ممتاز علاقه‎مند به استفاده از خدمات موسسه رزمندگان می‎توانند با هماهنگی به حوزه مقاومت دانش‌آموزی و با مراجعه به سرپرستی موسسه و یا تماس با شماره 32255280 می‎توانند از خدمات این موسئسه علمی مطلع شوند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه