شبکه های ماهواره ای در کمین خانواده ها هستند

کارشناس اجتماعی در جمع دانش آموزان دبیرستان های دخترانه کرمانشاه گفت: شبکه های ماهواره ای در کمین خانواده ها هستند.

به گزارش زرین نامه به نقل از کلاس خبر، مژگان نقی پور در جمع دانش آموزان دختر دبیرستانهای کرمانشاه گفت: شما اکنون طلایه دار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و هنگامی که تجربه بزرگترها به شما منتقل شود یقیناً موفق تر از نسل کنونی خواهید بود چرا که هر نسلی می بایست نسلهای پس از خود را تربیت کند.

وی ادامه داد: در هزاره سوم که معنویات دارای اهمیت است، قدرت در دست کشوری خواهد بود که از نظرمعنوی و کرامات انسانی و ارزشها بالاتر است.
وی بیان داشت: اکنون در کشورهای غنی و فقیر همه مردم به دنبال ارزشها و کرامات انسانی هستند، پس ما به عنوان یک کشور اسلامی که دارای فرهنگ و پیشینه اسلامی تاریخی است، نباید اجازه دهیم این فرهنگ غنی تضعیف شود.

این کارشناس فرهنگ را تاریخ، اقتصاد، نظم و انظباط و... تعریف کرد و گفت: اگر فرهنگی غنی داشته باشیم همه چیز داریم.

وی با بیان اینکه با مطالعه در جنگ های صورت گرفته تاکنون متوجه می شوید، دشمن چیزهایی را غارت می کند که نشان فرهنگ و تمدن است چرا که با این کار می خواهد آن آثار را در کشور خود و با نام خود به نمایش بگذارد و به دیگران تفهیم کند که این تمدن خودش است افزود: اگر استعمار به کشوری حمله کند به دنبال غارت چیزهایی است که نشان از فرهنگ آن ملت دارد.

وی با طرح این مسئله که چرا باید یک جوان فکر کند در کشور خود دیده نمی شود و آرزوی غربی بودن و درس خواندن در خارج از کشور را داشته باشد گفت: باید به عنوان یک ایرانی و یک ملت توانمند، احساس فخر و مباهات کنید؛ این ارزش و اعتباری آسان به دست نیامده و نباید بگذاریم از دست برود.

نقی پور با اشاره به اهمیت مسئولیت زنان در خانواده گفت: اسلام برای فعالیت زنان در خانواده ارزش زیادی قائل می باشد و اجر آن را با جهاد در راه خداوند برابر می داند.

وی افزود: اگر نظام خانواده در جامعه ای از هم پاشیده شود دشمن براحتی می تواند فرهنگ خاص خود را به آن جامعه القا کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید بسیاری بر مبارزه با تهاجم فرهنگی دارد چرا که غرب سرمایه خود را بر جنگ نرم گذاشته و برای از کوچک تا بزرگ ما برنامه دارد.

وی با بیان اینکه با وجود شبکه های ماهواره ایی مختلف خانواده در امان نیست بیان داشت: باید مراقب رخنه فرهنگی باشیم و در فضایی که بمباران اطلاعاتی است با راه های نفوذ دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه