ضرورت تامین اعتبار و جذب سرمایه گذار در مزرعه و سنگدوین

رییس شورای شهرستان علی آبادکتول در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به مشکلات و نیازمندی های مزرعه کتول و سنگدوین بر ضرورت تامین اعتبار و جذب سرمایه گذار در این شهرهای تازه تاسیس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جلسه حسین فندرسکی رییس شورای شهرستان علی آبادکتول و موسوی مهر شهردار مزرعه کتول با رضا مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با موضوع توسعه زیرساخت های شهرهای تازه تاسیس مزرعه کتول و سنگدوین در دفتر وی برگزار شد.

فندرسکی رییس شورای شهرستان علی آبادکتول در این جلسه گفت: شهرهای مزرعه و سنگدوین تا کنون از سوی استانداری تخصیص اعتباری نداشته اند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار در شهرهای شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: ایجاد درآمدهای پایدار در شهرهای تازه تاسیس مزرعه کتول و سنگدوین می تواند موجب کاهش وابستگی این شهرهای تازه تاسیس به وزرات کشور شود.

فندرسکی در ادامه به استفاده از نیروهای بومی در شهرهای تازه تاسیس و تخصیص اعتبار به طرح های عمرانی مطالعه شده مزرعه کتول و سنگدوین تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های شهری و همچنین ایجاد شرایط برای کسب درآمدهای پایدار از طریق تاسیس جایگاه پمپ بنزین وCNG ، راه اندازی بازار روز و میوه یکی از نیازهای ضروری و در عین حال زمینه ساز توسعه در این شهرها است.

موسوی مهر شهردار مزرعه کتول نیز در این جلسه بر عدم پرداخت حق السهم شهرداری های تازه تاسیس از جریمه های راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: پرداخت این حق السهم می تواند بخشی از نیاز شهرداری به منابع مالی جهت انجام امور شهر را تامین کند.

مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز در این جلسه با اعلام همکاری و قول مساعدت در جهت تخصیص اعتبار به طرهای عمرانی شهرهای مزرعه کتول و سنگدوین گفت: قطعاً برای رفع مشکلات و موانع و همچنین جذب سرمایه گذار در راستای توسعه و پیشرفت این شهرها تلاش خواهیم کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه