تدارک بیش از 200 برنامه فرهنگی به مناسبت 9 دی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی، ویژه بزرگداشت روز 9 دی‌ماه تدارک دیده شده است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به خلق حماسه بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در چنین روزی در سال 88 اظهار کرد: برای گرامیداشت و تجلیل این حرکت بزرگ و تاریخی ملت همیشه قهرمان ایران ستاد بزرگداشت این روز در سطح استان با برگزاری چندین جلسه بین دستگاه‎های عضو ستاد، برنامه‎ریزی و پیش‎بینی تدابیر لازم برنامه‎هایی را به مناسبت این روز در استان گلستان ارائه کرده است.

وی با تاکید بر همکاری و همیاری مسئولانه و ولایت‌مدارانه دستگاه‎های عضو ستاد افزود: از میان برنامه‎های ارائه شده بیش از 200 برنامه فرهنگی و دینی انتخاب و تدابیر لازم برای اجرای با شکوه آن تدارک دیده شده است که انشاالله با حضور مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان اجرا خواهد شد و بار دیگر این نکته به اثبات خواهد رسید که مردم مومن و انقلابی این استان در حراست از ارزش‎ها و بزرگداشت حماسه‎های عظیم ملت همیشه در صحنه‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به محتوای برنامه‎های ارائه شده از سوی دستگاه‎ها و نهادهای مختلف خاطرنشان کرد: برنامه متمرکز فرهنگی، نشست‌های بصیرتی، همایش‎های تبیینی، برپایی نمایشگاه‎ها و رونمایی آثارهنری، شب شعر، محافل نورانی قرآن و ادعیه و چندین برنامه متنوع دیگر از جمله برنامه‎های تدارک دیده شده برای بزرگداشت حماسه بزرگ مردم در 9 دی‌ماه است.

احمدی با تاکید بر نگاه و رصد حضور مردم مومن و انقلابی ایران در بزرگداشت این حماسه گفت: آنچه خروجی و پیشانی همه این برنامه‎ها و مراسمات خواهد بود تجمع بزرگ مردم مومن سراسر استان گلستان در یکایک شهرها و روستاها خواهد بود که قطعا می‎تواند ضمن نواختن مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تجدید بیعتی باشد با شهدا و امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که قاطعانه و مدبرانه سکاندار بزرگترین انقلاب دنیا و جریان زمینه ساز حکومت عدل موعود هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی استان گلستان با اعلام زمان و مکان مراسم متمرکز استانی افزود: در روز سه‌شنبه 9 دی‎ماه  سال 93 به لطف خدا مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی‌ماه در مرکز استان و در مسجد جامع گرگان برگزار خواهد شد.

وی از سخنرانی مهمان ویژه‎ای در این مراسم خبر داد و خاطرنشان کرد: حجت‎الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور مهمان و سخنران ویژه این مراسم خواهد بود که انشاالله با حضور پرشکوه مردم مومن و مسلمان استان برگزار خواهد شد.

احمدی بزرگداشت ایام‌الله را یک وظیفه ملی دانست و در ادامه گفت: مردم همیشه بیدار و بصیر استان گلستان همواره نشان داده‌اند همه با هم، از هر قوم و نژاد و مذهبی که باشند در صحنه‎های دفاع از ارزش‎ها و بزرگداشت رشادت‎های مردمان این سرزمین پرفروغ خواهند درخشید و چشم دشمنان انقلاب را کور خواهند کرد.

گفتنی است مراسم‌های مشابهی در مساجد جامع شهرستان‎ها در همین ساعت و با حضور سخنرانان برجسته و برنامه‎های فرهنگی جانبی برگزار خواهد شد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه