آغاز "کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه" در فاضل آباد

سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهرفاضل آباد گفت: طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه از امروز آغاز می شود.


ابولفضل زنگانه در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در شهر فاضل آباد همزمان با سراسر استان گلستان و استان های قم، مرکزی، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی و یزد از امروز (19 دیماه) آغاز و تا 26 دیماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف آگاه سازی عمومی درباره پیشگیری از مواد مخدر بخصوص شیشه، ارائه اطلاعات به مخاطبان و اصلاح باورهای غلط در زمینه مصرف شیشه اجرا می شود.

زنگانه تصریح کرد: در این طرح یک پایگاه ثابت و یک تیم سیار با حضور در محل های آسیب خیز شهر و روستاهای تابع با استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی نظیر توزیع بروشورها و نصب بنرهای مرتبط در مکان های عمومی و پرتردد شهر روستاها به فعالیت می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه ماده خطرناک شیشه اثرات منفی زیادی نسبت به سایر موادمخدر دارد که آسیب های جبران ناپذیری نیز بر افراد جامعه می گذارد، خاطر نشان کرد: سوظن، بدگمانی، توهم، سکته مغزی، پرخاشگری و ... از عوارض مصرف شیشه است.

سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهرفاضل آباد در پایان با درخواست از خانواده ها گفت: به فرزندان خود مهارت “نه” گفتن بیاموزید، چرا که "آری" گفتن به مواد مخدر یعنی "نه بزرگ" به زندگی سالم.

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه