تعظیم آسیا در مقابل سردار فوتبال ایران / جوان 20 ساله گنبدی میزبان جام جهانی 2022 را از جام ملتهای آسیا حذف کرد

تیم ملی فوتبال ایران با تک گل سردار آزمون جوان گنبدی قطر میزبان جام جهانی 2022 را از گردونه مسابقات جام ملتهای آسیا حذف کرد.

به گزارش زرین نامه؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی گروهی مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا توانست با تک گل سردار آزمون تیم قطر را شکست دهد و با 6 امتیاز به دور بعدی مسابقات صعود کند.

شاگردان کارلوس کی روش با ترکیب بازی قبلی پای به میدان گذاشتند، البته بجای قوچان نژاد سردار آزمون جوان 20 ساله گنبدی از ابتدا در ترکیب ثابت تیم ملی جای گرفت و اتفاقا این تعویض کارساز شد و سردار آزمون توانست در نیمه دوم با یک گل زیبا ایران را پیش بیندازداما دقایقی بعد از این گل دچار مصدومیت شد و از بازی خارج شد.

با این بازی ایران این 6 امیتازی شد و بعد از امارات البته با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت و باید دوشنبه هفته بعد برای سرگروهی با این تیم عربی بازی کند.

شاگردان کی روش در این بازی خوب دویدند و توانستند موقعیت های زیادی خلق کنند و اگر قوچان نژاد ، حاج صفی و دژاگه دقت بیشتری می کردند می توانستند گلهای بیشتری به میزبان بازیهای جام جهانی 2022 یعنی قطر بزنند البته نباید از حمایت 25 هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه سیدنی غافل بود.

در دقایق وقت اضافه خطای مونتاری بر روی حقیقی دروازه بان ایران باعث درگیری مختصری شد و نهایتا با سوت روشن ایرماتف برترین داور آسیا این بازی به سود دلاورمردان ایرانی به پایان رسید.

قطری که با بازیکنان 72 ملیتی و با برنامه ریزی بسیار پای به این مسابقات گذاشته بود با گل سردار ازمون به خانه بازگشت./گلستان ما

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه