گلبانگ عفاف و حجاب در مزرعه کتول به صدا در آمد+تصاویر

گلبانگ عفاف و حجاب در مدرسه "هجرت" مزرعه کتول که همه ی دانش آموزان آن چادری هستند، به صدا در آمد. 

به گزارش زرین نامه؛ اراده دانش آموزان نوجوان مدرسه هجرت مزرعه کتول برای چادری شدن آنقدر قوی و زیبا بود که باعث شد حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی نماینده ولی فقیه و اسحاق خسروی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و نورعلی علمشاهی رئیس آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول به این مدرسه بیاییند و گلبانگ عفاف و حجاب را برای اولین بار در استان در این شهرستان به صدا در آورند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی در مراسم زنگ عفاف و حجاب در جمع دانش آموزان این مدرسه گفت: ملائک الهی در این مدرسه در حال طوافند و اثر کار عملی مدیر و معلمان برای شکوفایی گل عفاف و حجاب دانش آموزان این مدرسه بیش از 500 ساعت سخنرانی بوده است.

وی اظهار کرد: در دوره ای که دشمنان اسلام با همه ی توان و ابزار در اختیار خود جمع شده اند تا دختران و پسران ما را از اسلام دور کنند، دانش آموزان این مدرسه با چادری شدن، گل لبخند را بر صورت حضرت زهرا (س) نشانده اند که کاری بسیار ارزشمند است. آن ها با این عمل زیبای خود قلب امام زمان را خشنود ساخته اند.

یوسفی در پایان از سوی سپاه پاسداران شهرستان علی آبادکتول سفر به مشهد مقدس را به دانش اموزان و معلمان این مدرسه محجبه هدیه داد.

کردکتولی مدیر مدرسه هجرت نیز از نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان علی آبادکتول خواست تا شرایطی فراهم شود و دانش آموزان این مدرسه به دیدار رهبر انقلاب بروند چرا که این آرزوی قلبی دانش آموزان محجبه این مدرسه است.

اخبار مرتبط:

رویش گل های عفاف در "مزرعه" هجرت/ اینجا همه چادری اند

مدرسه ای که همه دانش آموزانش چادری اند/تصویری

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه