نامه رهبر ایران سرآغازی برای یک ارتباط منطقی بین رهبر مسلمانان و جوانان غیرمسلمان غرب است

سردبیر اخبار شبانگاهی شبکه NBC 7 آمریکا گفت:موضوعی که باز برای من جالب بود این بود که برای اولین بار یک رهبر برجسته جهانی با استفاده از هشتگ Letter4U) ( برای ترویج پیام رسمی خود با نامه جوانان را مخاطب قرار می دهد.

به گزارش زرین نامه به نقل از بوتیا؛ کاترین گارسیا فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا است و سردبیر خبر شبانگاهی شبکه NBC7آمریکاست.

کاترین گارسیا در مصاحبه ای اختصاصی که از طریق وبسایت ابوت می که به صورت مجازی انجام شد در خصوص نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی گفت:من همیشه برای ادامه کار خبری خودم سعی می کنم نقشه راه داشته باشم.

یعنی برخی از اخبار را که می دانم در آینده باید از آن نتیجه گیری نمود جهت پیگیری و پیدا کردن برخی از اسناد در جایی بایگانی می کنم. به همین دلیل پوستر و این نامه را در چند پروفایل شخصی در شبکه اجتماعی ذخیره نمودم. به نظر می رسد که این نامه سرآغازی باشد برای یک ارتباط. یک ارتباط منطقی بین رهبر مسلمانان و جوانان غیرمسلمان غرب. همانگونه که از محتوای نامه پیداست مخاطبان یعنی جوانان آینده سازان غرب نامیده شده اند.

این خبرنگار برجسته آمریکایی در ادامه در خصوص پوشش کامل این نامه در رسانه های غربی گفت: برای من چیزی که قابل تامل بود این موضوع بود که چرا این نامه یک هفته پس از انتشار اولیه بازنشر داده شد. من خودم اول این نامه را در یک رسانه محلی یک هفته پس از منتشر شدن آن دیدم و به نظرم جالب آمد و در سرویس ۶ و ۱۱ شب پوشش دادم.

وی در پایان گفت:موضوعی که باز برای من جالب بود این بود که برای اولین بار یک رهبر برجسته جهانی با استفاده از هشتگ Letter4U) ( برای ترویج پیام رسمی خود با نامه جوانان را مخاطب قرار می دهد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه