راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام است

استاندار گلستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام است.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صادقلو صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد، عنصر ایمان را برنده‎ترین و نافذترین عنصر تجهیزاتی ایران برشمرد و اظهار کرد: ایمان بزرگ‌ترین منشأ اقتدار ایران است.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی فقط در تجهیزات صرف نیست؛ بلکه قدرت ایران با تجهیز عنصر ایمان متجلی شده است.

این مسئول با بیان اینکه ایام‎الله دهه فجر یادآور یک جشن تشریفاتی نیست، اضافه کرد: ایمان و تجهیزات از عناصر اقتدار انقلاب اسلامی محسوب می‎شود، تجهیزات تک‎بعدی پیروزی نمی‎آفریند بلکه با عنصر ایمان چنان قدرتی تجلی می‎یابد که در تاریخ همچون حماسه‎ای ماندگار می‎شود.

استاندار گلستان افزود: استکبار با وجود برخورداری از تجهیزات در رویارویی با ایران احتیاط می‎کند به دلیل اینکه ایران علاوه بر تجهیزات از قدرت ایمان برخوردار است و همانطور که خداوند مقدر کرده یک انسان مومن می‎تواند در برابر 20 انسان غیرمومن ایستادگی کند.

صادقلو، هوشمندی و هوشیاری نسل ایرانی را از دیگر عناصر معنوی برشمرد و خاطرنشان کرد: بارها ملت ایران امت‎ساز شده که این مهم به هوشمندی ایران برمی‎گردد.

وی با تاکید بر اینکه هوشمندانه‎ترین تجهیزات با وجود تمامی تحریم‎ها در ایران اتفاق افتاد، یادآور شد: دشمن با محاسبه‎گری هوشمندی و هوشیاری ملت ایران جرأت مقابله پیدا نمی‎کند چراکه می‎بیند ایران در شرایط تحریم ماهواره به فضا پرتاب می‎کند و دارای تجهیزات بومی نظیر موشک دهلاویه، موشک نور، ناوشکن سهند، شبیه‎ساز غدیر، شناور تندر، قایق پرنده و هواناو است.

استاندار گلستان ادامه داد: ایران در تجهیزات موشکی از زبده‎ترین کشورهای دنیا است.

صادقلو با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، گفت: جبهه حزب‎الله، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: ایران اکنون مجهز به رادارگریز است و قدرت منحرف کردن پهبادها را دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین اقتدار را برای نسل‎های آینده خواهد ساخت، گفت: دهه فجر نمایانگر اقتدار ملی است و نشان می‎دهد که ایران با کم‌ترین تجهیزات در برابر بزرگ‌ترین استعمارگران ایستاد و موفقیتی بزرگ در تاریخ رقم زد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه