بارش هنر دستان بانوان علی آبادی در "سما"+ تصاویر

هنرمندان علی آبادکتول هنردستان خود را در اولین نمایشگاه دستاورهای بانوان به میزبانی آموزشگاه سما این شهرستان به نمایش گذاشتند.

فائزه رضایی عضو شورای اسلامی شهرعلی آبادکتول در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری کمیته بانوان و حوزه معاونت سما دانشگاه آزاداسلامی شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از بانوان برای ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی برگزار شده است.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی بانوان مستعد و فعال شهرستان اظهار کرد: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش مردان این سرزمین نقش پررنگی داشتند که لازم است امروز نیز باید برای ورود آن ها به عرصه های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی فرصت برابر ایجاد کنیم.

رضایی ایجاد فرصت برابر برای بانوان را نیازمند همت مسئولین دانست و تصریح کرد: توانمندی بانوان یکی از اهداف کارگروه بانوان در سطح شهرستان است که شورای شهر به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و باید همه ی دستگاه های اجرایی از بانوان حمایت کنند.

وی با اشاره هنرهای عرضه شده در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هنرهای دستی، دوخت لباس های پارچه ای و بافتنی، شیرینی و غذای خانگی، گل و گیاه، آبزیان، پرورش قارچ و ... از هنرهای ارائه شده توسط بانوان در غرفه های مختلف این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه