5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی 5 هزار و 380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش زرین نامه؛ علی‎بخش رستمی اظهار کرد: افتتاح و بهره‎برداری از 5 هزار و 380 واحد مسکن‎ مهر استان گلستان چهارشنبه 13 اسفند جاری با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی انجام می‎گیرد.

وی با بیان اینکه پراکنش بهره‎برداری واحدهای مسکن‎ مهر در شهرهای مختلف استان گلستان انجام می‎شود، تصریح کرد: واحدهای مسکن‎ مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به بهره‎برداری می‎رسد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛ 4 هزار و یک‌صد و سه مسکن‎ مهر به صورت خودمالکی، 548 تفاهم‎نامه سه‎جانبه و 729 واحد تعاونی مسکن‎ مهر هستند.

رستمی میزان اعتبارات ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن ‎مهر را بیش از یک‎هزار و 245 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون 31 هزار و 656 واحد مسکن ‎مهر تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن‎ مهر بیش از 51 هزار واحد بوده است، اظهار کرد: تاکنون 72 درصد از تعهدات این اداره‌کل محقق شده است و مابقی واحدهای مسکن‎ مهر تا پایان سال 1394 تحویل متقاضیان می‎شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه