درختکاری بانوان بسیجی علی آبادکتول به نام شهدای زن+تصویر

بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران سپاه علی آبادکتول به یاد شهدای زن نهال غرس کردند.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم درختکاری با حضور سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه علی آبادکتول٬ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه٬ مسئول بسیج سازندگی و جمعی از بانوان بسیجی حوزه حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد که همه ی مدعوین با کاشت یک اصله نهال در این مراسم مشارکت کردند.

آقایی فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) این مراسم را در راستای عمل به فرمایش هر ایرانی یک درخت مقام معظم رهبری گفت: ما نیز امروز نهال هایی از زیتون نماد مقاومت٬ انار نماد خون سرخ شهیدان٬ سرو نماد صلابت و استواری و سیب نماد عطر حضرت فاطمه زهرا (س) در باغچه حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) به یاد شهیدان ناهید فاتحی کرجو٬ نسرین افضل٬ سیده طاهره هاشمی٬ مریم فرهانیان و زهرا قلی پور اردکانی غرس کرده ایم.

وی با بیان اینکه امیدوارم با این کار توانسته باشیم گامی مؤثر در راه ماندگاری یاد شهدا برداریم، اظهار کرد: با هر نهال که غرس کرده ایم، آرزوی سبز و ثابت قدم ماندن در آبیاری شجره طیبه بسیج را برای عزیزان حاضر آرزو کرده ایم.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) اذعان داشت: اگر به توصیه پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرموده اند؛ هر نهالی که از زمین کنده شود باید جای آن یک نهال دیگر کاشته شود را به کار ببندیم٬ درختکاری را عبادت دانسته ایم و برای کاشت یک نهال زنده تلاش کرده ایم.

 

گزارش از فاطمه گیلک

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه