اجرای طرح راهداری نوروزی در 81 محور پرتردد گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طرح راهداری نوروزی در 81 محور پرتردد استان به طول چهار هزار و 843 کیلومتر اجرا می‎شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‎بخش رستمی با بیان این‌که تمام برنامه‎ریزی‎ها برای میزبانی از مسافران نوروزی که قصد تردد از محورهای استان را دارند، انجام شده است،‌ گفت: هم‌اکنون در شرف انجام اقدامات راهداری برای ایمن‎سازی و پاک‌سازی محورهای ارتباطی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح راهداری سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه در طول راه‎های استان به اجرا در خواهد آمد، عنوان کرد: برای میسر شدن هر چه بهتر میزبانی از هموطنان و هم‌استانی‎ها و مهیا کردن سفری ایمن برای کاربران جاده‎ها، طرح راهداری نوروزی در 81 محور پرتردد استان به طول چهار هزار و 843 کیلومتر اجرا می‎شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، تعداد 516 نیرو و عوامل راهداری در قالب 30 اکیپ راهداری و هفت اکیپ امدادی در طول مسیرها به کاربران جاده‎ها خدمات‎دهی می‎کنند.

وی اظهار کرد: 169 دستگاه ماشین‎آلات راهداری، 55 دستگاه گشت راهداری مجهز به دستگاه GPS نیز با استقرار در طول مسیرها و انجام عملیات راهداری و در مواقع ضروری با امدادرسانی سفری ایمن و کم‌خطر را برای هموطنان و هم‌استانی‎ها رقم خواهند زد.

رستمی عنوان کرد: آشکارسازی نقاط پرحادثه، احیا و اصلاح تابلوهای راهنمایی عمودی و افقی، تجدید خط‌کشی و نظافت مسیرها و کنترل ترافیک جاده‎ها با 16 دستگاه دوربین نظارت تصویری که در مبادی ورودی و اصلی جاده‎های استان مستقر شده‎اند از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اجرای این اداره‌کل برای سفرهای نوروزی هموطنان و هم‌استانی‎ها است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه