پیام تبریک نوروزی يازرلو به اصحاب رسانه گلستان

به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت پیام تبریکی توسط مديركل روابط عمومي استانداري گلستان براي اصحاب رسانه استان صادر شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ علی یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت پیام تبریکی به اصحاب رسانه استان صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بهار آغازی برای تحولی درونی در تمام اجرای خلقت و خصوصا انسان به عنوان اشرف مخلوقات است و نوروز زمانی برای شکوفایی و رستاخیز آدمی محسوب می شود.

اینک در آستانه نوروز باستانی که با ایام سوگواری بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا(س) درآمیخته ضمن تبریک و تسلیت، آرزوی بهتربن ها را برای جنابعالی، همکاران تلاشگر و خانواده محترمتان دارم.

عرصه اطلاع رسانی و اخبار عرشه ای متلاطم است که یقینا با سکانداری و زمانداری اصحاب رسانه به سرمنزل مقصودی خواهد رسید.
بر این باوریم که سال 93 که با درآیت مقام عظمای ولایت با شعار «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گردیده بود، برای گلستانیان سالی آینده ساز و افق آفرین بود.

سالی که در آن سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید گلستان را در مسیر توسعه و پیشرفت مستحکم تر از گذشته ساخت و تلاش تمامی رسانه ها موجب انعکاس کم نظیر این رویداد تاریخی در کشور شد که بدین وسیله از تلاش های صادقانه ی شما کمال تشکر را دارم.

امیدوارم در سایه توجهات ایزد منان، تفضلات حضرت ولی عصر(عج)، در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، منویات زعیمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، همواره موفق و موید باشید.

علی یازرلو

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان

انتهاي پيام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه