افزایش سرعت منجر به واژگونی ۳ خودرو درمحورهای گلستان شد

رئیس پلیس راه استان گلستان با بیان این نکته که سرعت متوسط خودروها در محورهای استان ۵ کیلومتر افزایش یافته، گفت: واژگونی سه خودرو در روز گذشته تحت تاثیر همین افزایش بوده است.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ علیرضا قدمی از سه مورد واژگونی خودرو در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: واژگونی این خودروها خوشبختانه کشته نداشته اما چهارتن در این حادثه مجروح شده اند.

وی آمار مجرحین ناشی از تصادعات را هفت نفر اعلام کرد و گفت: نیاز است تا رانندگان سرعت مطمئنه را در هنگام رانندگی رعایت کرده و از انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز برای رفاه حال خود و خانوادشان بپرهیزند.

سرهنگ قدمی از افزایش تراکم ترافیک در محورشرقی، حدفاصل مینودشت تا جنگل گلستان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای آینده هم این ترافیک به اوج خود خواهد رسید.

این مسئول انتظامی ترافیک محور توسکتستان و خوش ییلاق را عادی روان اعلام کرد و افزود: در این مسیرها مشکلی در تردد خودروها وجود نداشته و شرایط طبیعی ترافیک را دارند.

رئیس پلیس راه استان گلستان ضمن اشاره به وضعیت بارندگی هوای استان، اظهار کرد: مسیر جاده به علت بارندگی لغزنده است به همین دلیل رعایت سرعت مطمئنه برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه الزامی است.

به گفته سرهنگ قدمی، تصادفات واژگونی در صورت عدم رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده ها رخ می دهد از این رو نیاز است تا رانندگان سفر خود را به خوبی مدیریت کنند.

وی با بیان این نکته که برخورد با عابرین یکی از تصادفات شایع این روزهاست، افزود: تصادف خودرو پراید با عابرو احشام در جاده آزادشهر- گنبد، منجر به مجروح شدن عابر شده است؛ با توجه به وجود مناطق مسکونی در محورهای گلستان باید رانندگان توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه را در نظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان گلستان در توضیح اعمال قانون پلیس در پایانه های استان، گفت: در پایانه های گنبد و گرگان ۱۶ مورد ناوگان های حمل و نقل عمومی کنترل شده که یک مورد تخلف در آنها مشاهده شده است؛ تخلف به علت نصب لاستیک نامناسب بوده که با اصلاح این خودرو اجازه حرکت داده شد./مهر