ارتش آمادگی لازم برای دفاع از ارزش های الهی را دارد

ارشد نظامی ارتش در استانهای گلستان و مازندران گفت: آمادگی برای دفاع از وطن، ارزش های الهی و ملت مومن و انقلابی یک امر مهم و ضرورت تلقی می شود که به فضل الهی ارتش ما از این ویژگی برخوردار است.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی لشکر 30 پیاده گرگان، امیر سرتیپ منصور خمری، ارشد نظامی ارتش در استانهای گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 در جمع فرماندهان ارشد منطقه گلستان و مازندران گفت: در حال حاضر کشور ایران یکی از صلح دوست ترین ملت جهان است و احترام به همسایگان و دفاع تمام عیار از سرزمین اولویت مهم است.

وی افزود: قوای مسلح و ارتش سرافرازهر گونه تجاوزبه سرزمین، منافع و عزت ایران را با پشیمانی سنگین دشمنان مواجه خواهند کرد لذا ارتش از آمادگی کامل برای دفاع برای دفاع از این ملت مومن و انقلابی برخوردار است.

خمری ادامه داد: امروز ارتش در مسیر پیشرفت و فتح قله های علمی و فناوری در حال حرکت است و بیش از هر زمان دیگر امنیت ملی را پایدار کرده و این حاکی ولایت پذیری آمادگی و کارامدی و انقلابی بودن ارتش قهرمان است.

وی افزود: آمادگی برای دفاع از وطن، ارزش های الهی و ملت مومن و انقلابی یک امر مهم و ضرورت تلقی می شود که به فضل الهی ارتش ما از این ویژگی برخوردار است.

ارشد نظامی آجا در منطقه گلستان و مازندران در پایان تصریح کرد: ارتش امروز نقطه اتکای ملت و ملت نقطه اتکای ارتش است و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین ارتش دنیاست و یکی از زیباترین و ارزشمندترین کارهای ارتش حضور مقتدرانه در دفاع از امنیت ملی و بین المللی است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه