جبهه سعودی-اسرائیلی در منطقه به راه افتاده است / عربستان ضربه محکمی خواهد خورد

یکی از طلبه های حوزه علمیه سعدیه رامیان با بیان اینکه جبهه سعودی-اسرائیلی در منطقه به راه افتاده است، گفت: عربستان با شرایطی که در منطقه ایجاد کرده دیگر ام القرای جهان اسلان نیست و دقیقا در آینده به لطف خدا این آتش به چشم خودشان خواهد رفت و ضربه محکمی خواهند خورد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام «حسین قاسمپور همدانی» در گفتگو با گل رامیان با بیان اینکه نتیجه حملات عربستان به یمن جز حس نفرت چیز دیگری در مردم مسلمان و عربی به این کشور سعودی ایجاد نخواهد کرد، گفت: دست آل سعود در هرگونه جنایات و فتنه عربستان در دنیای اسلام در میان است و آل سعود زیرمجموعه صهیونیسم، آمریکا، اسرائیل، فرانسه و آلمان و انگلیس می باشد که از لحاظ مالی از جانب عربستان تامین می شود و بر علیه مسلمانان دست به کشت و کشتار می زنند.

وی با اشاره به اینکه درمنطقه جبهه سعودی- ایرائیلی راه افتاده است، اظهار کرد: عربستان در حمله به یمن، دقیقا همان برنامه هایی را انجام می دهد که اسراییل در حمله به غزه انجام می داد و در چنین شرایطی برای کشورهای اسلامی و عربی، صهیونیسم و آل سعود هیچ تفاوتی ندارند .

قاسمپور افزود: عربستان با شرایطی که در منطقه ایجاد کرده دیگر ام القرای جهان اسلان نیست و دقیقا در آینده به لطف خدا این آتش به چشم خودشان خواهد رفت و ضربه محکمی خواهند خورد وبا توجه به اینکه صهیونیست و تکفیری یک هدف را در پیش گرفته اند سرانجام مسلمانان موفق خواهند شد.

این طلبه جوان بیان کرد: شیعه کشی، تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی و دردست گرفتن حکومت جهان محوریت جبهه سعودی- صهیونیستی است.

وی با اشاره به دلیل حمایت های امریکا و صهیونیست ها از حمله عربستان به یمن، خاطرنشان کرد: عربستان بر این باور است که یمن را تحت تسلط خود در بیاورد و خوشبختانه با بصیرت کامل مسلمانان شیعه و سنی و با حمایت های کشورهای دلسوز همچون ایران نخواهند توانست.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه