29 فروردين يكي ازمهمترين فرازهاي مديريت انقلابي امام خميني بود / عده‏ای در داخل با شعار "ارتش بی‏ طبقه توحیدی" به دنبال انحلال ارتش بودند

استاندار گلستان گفت: يكي از مهمترين فرازهاي مديريت انقلابي امام خميني (ره) تخصيص 29 فروردين به نام روز ارتش جمهوري اسلامي ايران بود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حسن صادقلو استاندار گلستان امروز(29 فروردين) در مراسم رژه نیروه‏های مسلح در گرگان با بيان اينكه 29 فروردین روز پر برکتی برای انقلاب اسلامی است ، اظهاركرد: باید بیندیشیم چگونه شد که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کرد.

استاندار گلستان ادامه داد: یکی از مهمترین فرازهای مدیریت‏های انقلابی امام(ره) تحقق این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی است چرا که عده‏ای در داخل با شعار « ارتش بی‏ طبقه توحیدی» به دنبال انحلال ارتش جمهوری اسلامی بودند.

صادقلو با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، افزود: ارتش با اعتصابات، تعطیلی پادگان‏ها و قراردادن سلاح در دست مردم و پذیرش گل به جای شلیک به مردم انقلابی نقش بسزایی در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

وی ابراز داشت: ارتش با سلاح ایمان، توکل، افسران مومن، شجاع و انقلابی و با تجهیزات پیشرفته نظامی در آمادگی بزرگ و محض خود به سر میبرد و قطعا هر توطئه‏ای را از بین خواهد برد.

استاندار گلستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی یاران جزء ممتاز ترین ارتش‏های جهان به حساب می‏آید و تصمیمات بزرگ انقلابی که ارتش در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشته باعث شده که مقام معظم رهبری از ارتش به عنوان ارتش طیبه و لشکر حزب الله یاد کند.

وی با بیان اینکه دلاورمردی‏های ارتش باعث شد که ایران به ایرانستان تبدیل نشود، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در تداوم انقلاب اسلامی دارد و از این جهت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با فهم بالای خود انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را قبول نکرد و یکی از روزهای سال را به نام ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کرد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه