علیرغم علاقه ام به مهران مدیری اما ادبیات سریال "در حاشیه" را نپسندیدم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با انتقاد از سریال در حاشیه گفت: پسندیده نیست این نوع ادبیات بین مردم منتقل شود و باید همه کمک کنند تعامل و احترام دربیمارستان ها نهادینه شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ دکتر تقی ریاحی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران در جواب سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص سریال در حاشیه که این شبها از شبکه سوم سیما پخش می شود چیست، گفت: علیرغم علاقه ای که به آقای مهران مدیری داشتم ولی سریال جدید او یعنی در حاشیه را ندیدم اما همکارانی که دیده بودند جنس ادبیات آن را نپسندیدند.

دکتر ریاحی گفت: پسندیده نیست که این نوع ادبیات به مردم منتقل شود و تجربه نادری است که مشاغل را به عنوان گلایه های جاری روزمره به زبان طنز در بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه نباید مشاغلی چون روحانیت ، پزشکان ، مهندسان و سایر شغل ها بهانه مزاح و خنداندن مردم بشود تصریح کرد: علیرغم ادبیاتی که خدمه ها و پرستاران در این فیلم دارند اما در بیمارستانهای ما روابط متقابل و احترام بین خدمه و بیمار وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه ها باید کمک کنند تا این تعامل و احترام به سمت مثبتی پیش برود و اینگونه ادبیات شکل پسندیده ای نیست.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه