بیش از 110 نفر از کاندیداهای احتمالی مجلس در گلستان فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند / رصد تمامی تحرکات!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان از آغاز فعالیت و تبلیغات غیررسمی افزون بر 110 نفر برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدعلی میرباقری روز سه شنبه در این خصوص گفت: طبق اخبار واصله این افراد با حضور در محافل مختلف عمومی استان گلستان کاندیداتوری خویش را برای شرکت در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در اسفند امسال اعلام کردند.

وی افزود: از فرمانداران شهرستان های 14 گانه گلستان خواسته ایم تا فعالیت کاندیداهای احتمالی در حوزه های انتخابیه خود را به دقت رصد کرده و جمع بندی و ارزیابی آن را به اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری ارسال کنند.

میرباقری باتاکید برضرورت رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی از سوی کاندیداها، اضافه کرد: هر گونه بداخلاقی دراین حوزه مردم را از نظام دور خواهد کرد و به عبارتی سبب گسست بین مردم و دولت خواهد شد.

وی، خدمت صادقانه به مردم را از مصادیق بازر همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان و تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی منت باعث افزایش رضایتمندی و امید مردم به نظام و دولت می شود.

به گزارش سه شنبه استانداری گلستان، وی هم چنین از فرمانداران استان خواست جلسات کمیسیون های دانشجویی، اقوام، فرق و مذاهب و کارگری را بصورت مستمر برگزار کنند./ گلستان ما

انتهاي پيام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه