وزیر بهداشت برای سرکشی و عمل جراحی در مراوه تپه به گلستان می آید

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراوه تپه گفت: دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انجام چند عمل جراحی به شهرستان مرزی مراوه تپه سفر می کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از اترک؛ ایمانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراوه تپه دراینباره بیان کرد: دکتر قاضی زاده با حضور در محل استقرار موسسه خیریه نورآوران در «مراوه تپه» به صورت رایگان بیماران بی بضاعت این شهرستان را ویزیت و جراحی خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت موسسه خیریه نورآوران عنوان کرد: حوزه درمان این موسسه برای رفاه حال مردم مراوه تپه شامل حال افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) سطح شهرستان نیز می شود.

ایمانی در خصوص برنامه کاری وزیر بهداشت در شهرستان مرزی مراوه تپه اظهار کرد: تمام مقدمات کاری وزیر در مرکز درمان بستر شهرستان مراوه تپه آماده شده است که به محض ورودشان به شهرستان، وارد اتاق عمل شده و حدود 9 تا 15 عمل چشم را انجام خواهند داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراوه تپه در خصوص تاریخ سفر وزیر بهداشت به مراوه تپه نیز گفت: تاریخ دقیق این سفر انشاء الله طی چند روز آینده مشخص می شود.

دکتر تقی ریاحی نیز در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گرگان تصریح کرد: سید حسن قاضی هاشمی وزیر بهداشت و درمان ظهر فردا با هدف حضور در کاروان نوآوران سلامت در مناطق محروم استان گلستان، به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: وزیر بهداشت در این سفر یک روزه به جمع اعضای کاروان نوآوران سلامت در شهرستان محروم مراوه‌تپه ملحق می‌شود و تعداد زیادی عمل جراحی را انجام خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان عنوان کرد: وزیر بهداشت ظهر فردا در مناطق مرزی و محروم شهرستان مراوه‌تپه چند مورد عمل جراحی چشم انجام می‌دهد.

ریاحی افزود: استان گلستان پنجمین سفر بنیاد نورآوران شرق کشور و نوزدهمین استانی است که در مجموع این بنیاد خیریه به آن سفر کرده و 70 روز در مناطق محروم استان گلستان مستقر است و به مردم محروم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که فرصتی پیش آید، قرار است وزیر بهداشت از بیمارستان‌های شهرستان‌های کلاله و مینودشت هم بازدید کند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه