فعالیت رسانه‌ها در برابر تهدیدهای فضای مجازی توسعه یابد

مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: امروزه فضای مجازی به عنوان تهدیدی جدی در جامعه دیده می‌شود و نیاز است که قشرهای مختلف جامعه به این رسانه‌های نوظهور توجه داشته باشند.

به گزارش زرین نامه؛ بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در همایش کشوری مسئولان بسیج رسانه و معرفی شهید شاخص کشوری سال 94 بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج وارد فضای رسانه‌ای شده و هرچند عمر چندانی ندارد اما می‌توان امید داشت که بسیج در هر زمینه‌ای ورود کرده موفق بوده است.

وی افزود: موفقیت بسیج به علت اخلاق و پیوند آن با ولایت بوده و بسیجیان با عشق و ایثار هستند و اگر این فضا وارد فضای رسانه‌ای شود تحول بزرگی ایجاد می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای گلستان تصریح کرد: با ورود بسیج به این فضا در چند سال آینده شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

به گفته وی، اگر خوب رصد نکنیم و اطلاع نداشته باشیم نمی‌توانیم نسخه خوبی بپیچیم و امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و بسیجی نمی‌تواند در فضای رسانه‌ای و مطبوعات حضور نداشته باشد.

عبدالحسینی تاکید کرد: ما از مسائلی مانند ماهواره عبور کرده‌ایم و باید وارد فضای مجازی شویم و باید برای این فضا خوراک داشته باشیم و فضای مجازی آن قدر آلوده است که گاهی برای جامعه بحران می‌آفریند.

وی گفت: غربی‌ها در قالب‌های راست و درست محتوای غلط می‌دهند اما اگر دقت کنیم می‌بینیم که دارند دشمنی می‌کنند، امروز بزرگ‌ترین چالش ما این است که باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم و سطح سواد رسانه‌ای خود و جامعه را بالا ببریم تا دست‌خوش این مسائل نشوند.

عبدالحسینی اظهار کرد: نمی‌توان گفت که فضای رسانه‌ای و فضای مجازی نداشته باشیم اما باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم و امروز رسانه‌ها تعیین می‌کنند مردم چه بکنند و چه نکنند، اگر سواد رسانه‌ای باشد با این موارد مبارزه می‌شود.

وی اقزود: اگر سواد رسانه‌ای را بالا نبریم به مشکل برمی‌خوریم و بسیج می‌تواند وارد این عرصه شود تا فضای رسانه‌ای در چند سال آینده تغییر کند.

در این همایش از نرم افزار شهید محمدعلی روحانی فرد رونمایی و یکی از استودیوهای صدا و سیمای استان گلستان نیز به نام این شهید نامگذاری شد.

اخبار مرتبط:

خدا نیامرزد کسانی را که به دو قطبی شدن جامعه پرداختند / دسته بندی اصولگرا و اصلاح طلب ریشه صادقانه ای ندارد و به مردم تحمیل شده است

کلیپ/ آهنگ "پیچ و هیچ" با صدای "احسان امانی" خواننده جوان گلستانی

تصاوير / همايش كشوري مسئولين استاني بسيج رسانه

بسيج با استفاده از ظرفيت رسانه اسلام را به جهانيان معرفي نمايد / فعالیت بسیج رسانه مقابله ای بر حیله دشمن خواهد بود

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه